Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha, merker man stadig blir overrasket over seg selv når man er gravid... når du får tårer i øynene av DDE sin E6! (dør av meg selv, teksten ble plutselig SÅ sterk og aktuell nå som jeg er gravid :flau: )
Var det godt? Må nesten prøvesTenkte vi kunne ha en litt annerledes tråd der vi kan spøke litt og klage litt om graviditeten.
Du vet du er gravid når du craver spinat og rømme (?!)
Vis vedlegget 167532
Var faktisk ikke så ille, men kan tenke meg at det smaker litt bedre med en rømmedressing istedenfor bare rømme men jeg liker veldig godt den syrlige smaken av rømme om dagen, og kan ha det til nesten alt så dette fallt i smak hos meg iallefallVar det godt? Må nesten prøves
Da skal det prøvesVar faktisk ikke så ille, men kan tenke meg at det smaker litt bedre med en rømmedressing istedenfor bare rømme men jeg liker veldig godt den syrlige smaken av rømme om dagen, og kan ha det til nesten alt så dette fallt i smak hos meg iallefall
Haha, jeg kan trøste deg med at du ikke er den eneste. Jeg ser ikke på det, men en kollega av meg fortalte at hun satt å hylgrinte av slankekrigen når hun gikk gravidNår du griner av å se på slankekrigen.....