Du vet du er gravid når....

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Tenkte vi kunne ha en litt annerledes tråd der vi kan spøke litt og klage litt om graviditeten.

Du vet du er gravid når du craver spinat og rømme (?!)

ImageUploadedByBV Forum1458421282.988337.jpg

... når du får tårer i øynene av DDE sin E6! (dør av meg selv, teksten ble plutselig SÅ sterk og aktuell nå som jeg er gravid :flau: )

Når du kan ha hele garderoben din i en handlepose:p tror jeg må gå til innkjøp av litt klær snart!

Oppe om natten og flyr på do

... når du får tårer i øynene av DDE sin E6! (dør av meg selv, teksten ble plutselig SÅ sterk og aktuell nå som jeg er gravid :flau: )
hahaha, merker man stadig blir overrasket over seg selv når man er gravid :D:p

...når man stadig har lyst på lakris - jeg som vanligvis ikke liker lakris i det hele tatt:P
Er jo bare helt merkelig!

• Liker
Reactions: VHN
Kom på en til.. når en sliter med å holde følge med 5 åringen på sk og spør om vi ikkr kan snu snart.Enda sliten etter gårsdagens tur :)

Var det godt? Må nesten prøves :)
Var faktisk ikke så ille, men kan tenke meg at det smaker litt bedre med en rømmedressing istedenfor bare rømme :) men jeg liker veldig godt den syrlige smaken av rømme om dagen, og kan ha det til nesten alt så dette fallt i smak hos meg iallefall :)

Du vet du er gravid når du må ringe samboeren som er bortreist for du har sett på "tørk aldri tårer uten hansker" og klarer ikke slutte å gråte

Var faktisk ikke så ille, men kan tenke meg at det smaker litt bedre med en rømmedressing istedenfor bare rømme :) men jeg liker veldig godt den syrlige smaken av rømme om dagen, og kan ha det til nesten alt så dette fallt i smak hos meg iallefall :)
Da skal det prøves :)

Når du klikker på mannen på grunn av at han spør om du ikke skal ta opp helløfterene på trugene og går opp hele fjellet uten å bruke dem.... Støle legger i dag!

Når du griner av å se på slankekrigen.....
Haha, jeg kan trøste deg med at du ikke er den eneste. Jeg ser ikke på det, men en kollega av meg fortalte at hun satt å hylgrinte av slankekrigen når hun gikk gravid :)

Back
Topp