Du vet du er gravid når....

Hahah litt off topic men drømte om jobb igår/forgårs... Skulle kun innom jobb og hilse så var det kjempe travelt så ble med å tok noen brukere..bl.a en ms bruker jeg har gått myyyye til (daglig i 2 år) og han hadde ikke sett meg siden jeg ble gravid og han ville ikke ha hjelp av meg og ville plutselig gjøre alt selv (veldig mye hjelpemidler.. Takheis, vendelett seng, El.rullestol,osv) fordi han mente jeg ikke kunne jobbe så tjukk jeg var blitt :-P så måtte krangle at joda, jeg klarte det haha
Haha skulle tro det var farlig å være med jobb som gravid :-P
 
Når du står Opp for natten for å gå på do men før du legge deg må
Du inn kjøleskapet å helle nesten 1 liter melk i deg :p
 
Haha skulle tro det var farlig å være med jobb som gravid :-P
Skulle tro det, husker jeg ble kjempe irritert i drømmen for han nekter hjelp av mange og den dagen var jeg en av få som får hjelpe til vanlig også skulle han plutselig krangle på at jeg ikke fikk hjelpe han :-P kjempe teit drøm hehe
 
Når det er blitt vanesak at samboer gjør klart et glass samarin mens du legger ungene :P
 
Skulle tro det, husker jeg ble kjempe irritert i drømmen for han nekter hjelp av mange og den dagen var jeg en av få som får hjelpe til vanlig også skulle han plutselig krangle på at jeg ikke fikk hjelpe han :-P kjempe teit drøm hehe
Har hatt mange rare drømmer jeg også dom gravid :-P. Bl.a at jeg og gubben var p0 bryllupsreise og var i en robåt ut til en øde øy med kun sand og noen palmer. Havet steg etterhvert og vi måtte ro videre til neste øy. Og slik fortsatte det. Over oss hang det liner som vi etterhvert skulle få klatre opp til neste nivå hvor vi slapp robåten. Men først måtte vi komme til ett visst punkt med robåten
 
Har hatt mange rare drømmer jeg også dom gravid :-P. Bl.a at jeg og gubben var p0 bryllupsreise og var i en robåt ut til en øde øy med kun sand og noen palmer. Havet steg etterhvert og vi måtte ro videre til neste øy. Og slik fortsatte det. Over oss hang det liner som vi etterhvert skulle få klatre opp til neste nivå hvor vi slapp robåten. Men først måtte vi komme til ett visst punkt med robåten
Hahah hørtes ut som et spill ellernoe :-D må videre på neste øy før vannet tar dere, ellers mister du et liv? :-P
 
Hahah hørtes ut som et spill ellernoe :-D må videre på neste øy før vannet tar dere, ellers mister du et liv? :-P
Haha ja var det jeg også tenkte :-). Ja tror det var noe slik:-P. Våknet selvsagt rett før vi kom til siste øy før vi kunne dra opp til neste lever. Skikkelig irriterende
 
Når du er kjempesliten etter en lang dag og setter deg ned, men angrer for i det du begynner å slappe av starter en sporadisk kløe i hele kroppen...
 
....Når du bruker 10+ min på prøverom og står seriøst å vurderer å rope på de som jobber for å få hjelp...
Skulle prøve en bukse og det var ikke benk/stol og får ikke bøyd meg eller løfte bena. Helt utslitt og andpusten etterpå :-P

.... Når sambo går bak og ler fordi "du går som en kjempe gammel dame" :rolleyes:
 
Når pasienter på jobb lurer på hvorfor i alle dager du er på jobb og om det er trygt at gravide jobber. Og hvorfor jeg ikke er hjemme på sofaen og slapper av istedenfor

Haha, en pasient som lurte på om hun kanskje kunne slutte med støttestrømper frem til permisjonen begynte, så jeg skulle slippe å hjelpe til med å ta de på!
 
Når magen er dekket av sjokolade etter å ha laget sjokoladekake :P
 
.... Når magen er bar til nesten enhver tid når du er hjemme.
Trekker ned buksa og opp med topper for å "lufte" magen konstant. Hater å ha noe som dekkee magen!
 
..Vasker opp og alltid er bløt på magen..
 
Back
Topp