Du vet du er gravid når....

Når du normalt sett synes du ser tykk ut på bilder men roper ut: "herregud hvor tynn jeg var!" Når gubben viser et bilde fra rett før du ble gravid :P
 
Når du tisser på deg av en nys (vi lo hardt, jeg fikk sjokk og nærmest skrek ut at jeg tissa på meg :hilarious: ).
Og når du ikke lenger kan ligge på ryggen når du skal sove :( magen sover jeg ikke på, så det er ikke noe problem.
 
Dette gjelder sikkert kun for meg, men jeg hater alle bortsett fra meg og samboeren (til tider han også). Men alle er irriterende! Jeg tenker daglig at jeg ikke lengre vil være venn med vennene mine :P jeg er farlig hormonell!! :O
Må jo bare ELSKE å være gravid. Not
 
Dette gjelder sikkert kun for meg, men jeg hater alle bortsett fra meg og samboeren (til tider han også). Men alle er irriterende! Jeg tenker daglig at jeg ikke lengre vil være venn med vennene mine :p jeg er farlig hormonell!! :O
Må jo bare ELSKE å være gravid. Not
Jeg har det helt likt. Alle andre gjør noe galt, bortsett fra meg og min kjære:rolleyes: rart det der at alle plutselig har blitt så irriterende:wacky: teite hormoner:shifty:
 
Jeg har det helt likt. Alle andre gjør noe galt, bortsett fra meg og min kjære:rolleyes: rart det der at alle plutselig har blitt så irriterende:wacky: teite hormoner:shifty:
Haha! Jeg synes jo at det er synd at det er flere som har det sånn, men litt godt også :P for jeg er overbevist om at jeg vil være venneløs ila svangerskapet :P haha!! Men prøver å være flink å informere folk om at jeg er litt vanskelig om dagen :P men er jaggu ikke barebare å svelge den heller å "innrømme" at det er meg som det er noe galt med, for det er jo tross alt de som er teite :P hahaha!
 
Haha! Jeg synes jo at det er synd at det er flere som har det sånn, men litt godt også :p for jeg er overbevist om at jeg vil være venneløs ila svangerskapet :p haha!! Men prøver å være flink å informere folk om at jeg er litt vanskelig om dagen :p men er jaggu ikke barebare å svelge den heller å "innrømme" at det er meg som det er noe galt med, for det er jo tross alt de som er teite :p hahaha!
Ja helt enig:p får satse på at det går over med en gang etter fødsel:D:p
 
Dette gjelder sikkert kun for meg, men jeg hater alle bortsett fra meg og samboeren (til tider han også). Men alle er irriterende! Jeg tenker daglig at jeg ikke lengre vil være venn med vennene mine :p jeg er farlig hormonell!! :O
Må jo bare ELSKE å være gravid. Not

Oh My god! Så det er ikke bare meg :p <3 føler meg helt fæl :p
 
Når du plutselig er brun etter to dager med sol når du egentlig inne pleier å få brunfarge på en hel sommer :o
 
Når du er skikkelig sinna, uten å vite hvorfor, for så å bli skikkelig lei deg rett etterpå og det skal plutselig utrolig lite til for å velte lasset før det skjærer seg totalt. Har hatt 3 forferdelige hormonelle dager der alt har gått rett til helvette. Skiftet konto nr for over en måned siden og ga beskjed samme dag til lønningskontoret men de har ikke klart å prestere å legge inn riktig konto nr og dermed sendt dem til det gamle konto nr. Det har vært stengt i 3 uker. Så de vil ha pengene igjen fra den banken før de gir meg lønn. Dette er Stavanger kommune... Når jeg ringer å sier jeg har regninger å betale og mat som skal på bordet får jeg beskjed om at det er ingen som reagerer om regningen er er par dager forsinket... Men selv er de jævlig kjappe med å sende ut purregebyr. Holdningen om at det ikke er så viktig når lønnen min kommer får meg til å tilte.... Vi er tomme for melk og brød men sambo mener jeg kan ta meg et knekkebrød for han skal vaske ferdig huset utvendig før han handler og jeg ligger svimmel og uvel i sengen med lavt blodsukker. Akkurat nå kjennes det ut som hele verden jobber i mot meg. Jeg vet jo den ikke gjør det men det er absolutt ingenting som skal til før hormonene mine er all over og jeg har bare lyst å skrike og rive meg i håret... Det pleier jo å hjelpe hehe... Frustrert ja.
 
Last edited:
Når du begynner å grine i kirka når nevøen døpes. OMG, pinlig! Og jeg liker ikke barndåp, er ikke kristen eller religiøs, så jeg synes hele ritualet er litt kjedelig. Men neida, stortuter ved innbæringa og da han ble døpt.

Når man har noe som beveger seg inni seg og det er bare vanlig og koselig og til tider slitsomt.

Når man må sprengtisse, bombesikker på at nå kommer det mye og så blir det knapt en stråle før det bare drypper.
 
Når en sitter å diskutere med seg selv i sofaen om en bare skal gå å spy for å prøve å roe kvalmen..... Helt normalt.

Og når en går for å spy så spyr en så mye at en tisser litt på seg av all brekningene.


Deilig å gå gravid!
 
Når man angrer på at man så seg villig til å lufte hundene til foreldrene sine når far er på sykehuset fordi det er nesten dønn umulig å bøye seg ned for å plukke opp dritten. Når man har mest lyst til å la den nevnte dritten ligge, men kommer på at guttungen leker her og begynner å gråte mens man nesten kaster opp av anstrengelsen ved å plukke opp dritten.
 
Når pasienter på jobb lurer på hvorfor i alle dager du er på jobb og om det er trygt at gravide jobber. Og hvorfor jeg ikke er hjemme på sofaen og slapper av istedenfor
 
Når pasienter på jobb lurer på hvorfor i alle dager du er på jobb og om det er trygt at gravide jobber. Og hvorfor jeg ikke er hjemme på sofaen og slapper av istedenfor
Hahah litt off topic men drømte om jobb igår/forgårs... Skulle kun innom jobb og hilse så var det kjempe travelt så ble med å tok noen brukere..bl.a en ms bruker jeg har gått myyyye til (daglig i 2 år) og han hadde ikke sett meg siden jeg ble gravid og han ville ikke ha hjelp av meg og ville plutselig gjøre alt selv (veldig mye hjelpemidler.. Takheis, vendelett seng, El.rullestol,osv) fordi han mente jeg ikke kunne jobbe så tjukk jeg var blitt :-P så måtte krangle at joda, jeg klarte det haha
 
Back
Topp