Du vet du er gravid når....

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Du står opp for å gå på do om natten og ender opp med å lage noe mat på kjøkkenet før du legger deg igjen :P
 
Må jo benytte sjansen!

...når du beregner god plass for å snike deg forbi noen, og ender med å dytte ned noe med magen likevel.
 
Har også begynt å være sulten om natta:p men orker ikke å lage noe så blir en banan:D
 
Har også begynt å være sulten om natta:p men orker ikke å lage noe så blir en banan:D
Da jeg var på det værste med kvalmen hadde jeg maypakke klar. Enten i vinduskarmen eller i kjøleskapet, så jeg slapp smøre midt på natten. Gjelder å stille forberedt :-D
 
Da jeg var på det værste med kvalmen hadde jeg maypakke klar. Enten i vinduskarmen eller i kjøleskapet, så jeg slapp smøre midt på natten. Gjelder å stille forberedt :-D
Ikke dumt. Kanskje jeg skulle gjort det :P
 
Da jeg var på det værste med kvalmen hadde jeg maypakke klar. Enten i vinduskarmen eller i kjøleskapet, så jeg slapp smøre midt på natten. Gjelder å stille forberedt :-D
Ja det er jo egentlig kjempe smart. Men jeg prøver og beherske meg litt (fått beskjed av legen) så banan får holde på natta så spiser jeg heller en ordentlig frokost når jeg står opp. Men vi får jo se hvor lenge den bananen holder da:p
 
Ja det er jo egentlig kjempe smart. Men jeg prøver og beherske meg litt (fått beskjed av legen) så banan får holde på natta så spiser jeg heller en ordentlig frokost når jeg står opp. Men vi får jo se hvor lenge den bananen holder da:p
Er ikke det endel sukker i banan? Men metter jo... Hva med en grovbrødskive på natten? Jeg spiser endel i løpet av døgnet men går mye mer i sunne ting enn usunne, så vekten har ikke tatt skade av det heldigvis.
 
Er ikke det endel sukker i banan? Men metter jo... Hva med en grovbrødskive på natten? Jeg spiser endel i løpet av døgnet men går mye mer i sunne ting enn usunne, så vekten har ikke tatt skade av det heldigvis.
Ja det er en del karbohydrater i banan men innbiller meg at det er bedre enn å spise brød hele tiden(har fått dilla på brødskiver, men spiser bare grovt) og syns en banan metter mer enn en brødskive.
 
Når du skal hjelpe ungene dine med noe, retter seg opp og ender med å sende ungen bakover etter å ha fått en god dult fra magen i bevegelsen. *dauer* både jeg og guttungen holdt på å le oss ihjel etterpå for blei jo helt fortvila og sa unnskyld sikkert 100 ganger mens han bare flirte.
 
...når du er lei av å klage over gravidplager...
 
Når du vagger for bekkenet er vondt.
Ligger en time våken hver natt for det er en teit greie du gjør hver graviditet!!!
Føler du spiser hele tida
 
Når du må spise middagen med flere pauser ;)
 
Back
Topp