LuckyMom
Venn av forumet
Haha, uff daIkke klarer gå forbi Narvesen på flyplassen uten å spy! 10. Gangen de siste 4 ukene.... Kanskje jeg klarer det neste uke? #jeghaterpølselukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, uff daIkke klarer gå forbi Narvesen på flyplassen uten å spy! 10. Gangen de siste 4 ukene.... Kanskje jeg klarer det neste uke? #jeghaterpølselukt
Hahahaha, jeg må le hver gang jeg leser gjennom herfor en gjeng! Tenk dere alle disse i ett rom da
![]()

Haha, der var jeg i gårNår du nesten blir rørt til tårer av å tenke på at du er seks uker imorra, og dermed halvveis til tolv!
Lucky you.. jeg jobber I salong. Kan tro all kundene mine er blitt "naturlige" uten spray og dill i håret..hahaDu må rett hjem og dusje etter frisørtimen for du klarer ikke lukten av alle produktene frisøren har hatt i håret..![]()
hahaha! huff, det er ikke mye artigLucky you.. jeg jobber I salong. Kan tro all kundene mine er blitt "naturlige" uten spray og dill i håret..haha