Du vet du er gravid når .....

Ikke klarer gå forbi Narvesen på flyplassen uten å spy! 10. Gangen de siste 4 ukene.... Kanskje jeg klarer det neste uke? #jeghaterpølselukt
Haha, uff da :P :/ I forrige svangerskap tålte jeg ikke synet eller lukta av noen form for junk eller grillmat. Det ble galt bare av å se det på tv.... Fysj!!

Når du ligger i senga og sambo spør hva som.er gale..
Hvor svaret er kvalm og sambo sier såklart, dumt spørsmål, du er jo alltid det :rolleyes:

Når du nesten griner fordi du ikke vet om du tør å bestille tidlig ul før jul, fordi du er redd for at det ikke er noe der og dermed ødelegger jula, men har så innmari lyst på et ul-bilde å gi bort i ramme til kommende oldemor.. (hun har ønska seg bilder av oldebarna til jul, og vet ikke om vårt enda)

Når trøttheten tar over så du sovner to timer før barneselskap og ingenting er klart :p

når du legger deg i senga om kvelden og kjenner en stikkende smerte i brystene. du har glemt å ta på deg tskjorta/nattskjorta og dyna bare SVEIPET forsiktig over brystvortene.. Følsomme.no!!! :p

Lucky you.. jeg jobber I salong. Kan tro all kundene mine er blitt "naturlige" uten spray og dill i håret..haha
hahaha! huff, det er ikke mye artig :p Men hvordan tenker du ift å jobbe i kjemikalier og sånn? det går greit? :)

Back
Topp