Du vet du er gravid når .....

Når du ikke får sove, fordi du er hormonell og griner halve natta igjen.

Du begynner å grine for du får mail om tilgang til barnehagebildene som jenta mi ikkje er med på siden ho var sjuk den dagen :(

Når du blir irritert fordi mannen gjøre akkurat det du spurte han om å gjøre :hilarious:

Når frokosten består av 3ritz kjeks....

Når man er hunger etter mat HELE tiden! Jeg har alltid vært slank, men fått skikkelige bollekinn og dobbelhake. Sikkert gått opp 2-4 kg siden pos test. Jeg må spise hver andre time, elrs rumler magen. Er såå lei av å spise! Vil ha spekemat nååå!

Når du sier "Jeg kan ikke snakke med deg nå, jeg spyr" til kjæresten fordi han akkurat har tatt en røyk.

Når du gråter fordi noen har stekt pølser nede i kjøkkenet og lukta har sivet opp til soverommet du har 'rømt' til for å slippe unna lukta.

Du holder på å amme storebror for kvelden, ligger i sengen og du sovner rett etter han. Våkner igjen kl 23, legger storebror over i egen seng og sover videre

må grine av den hemmelige millionær på tv.
forteller manne at han må ta opp kjøttdeig fra frysen å tine for jeg vil ha burger, mens jeg står over dassen å spyr haha

Når du sitter på en krakk på badet og spiser pepperkaker og drikker mikroskopiske slurker med lunken cola og håper kvalmen gir seg. Jeg kaster ikke opp men er så sinnssykt kvalm at jeg noen ganger skulle ønske jeg gjorde det og at kvalmen gikk over. Heldigvis fungerer pepperkaker overraskende bra, skal begynne å ha en pakke i skapet på jobben.

Når du må slutte å spille spill der du gjetter hva det er på bildet, og får lyst på ALT av mat som kommer opp der. Plutselig må jeg ha doughnuts, kirsebær, banan, vaffel.. Osv!

Back
Topp