Du vet du er gravid når....

Når du overtaler kjæresten til å bli med til Ikea på lørdags formiddag i ens ærend for å kjøpe kanelboller ;) Stakkars mann!
 
Når du er mannevond... I dag har jeg vært på grensen til å hate hele familien her :p Har vært helt ute å kjøre! Null tålmodighet med noen av dem og har følt at de er en gjeng med idioter. Skjønner at jeg er fullstendig urimelig!! Men de andre følelsene er der fremdeles... Nå er jeg på vei i sengen med en dunkende hodepine som har vært der i alt for mange timer :-(
 
Når man har lyst på leverpostei, og har fersk leverpostei i kjøleskapet men kun vil ha sånn gul på boks og dermed må på butikken!
 
Når man har lyst på leverpostei, og har fersk leverpostei i kjøleskapet men kun vil ha sånn gul på boks og dermed må på butikken!
Her har det også vært leverpostei for alle pengene i dette svangerskapet og. Talte ikke mindre enn fire ulike typer leverpostei på frokostbordet i går :p
 
Når du er klønete, går på en dør og begynner å gråte i en blanding av at det var LITT vondt, men mest fordi at man føler seg så dum :p
 
Back
Topp