Du vet du er gravid når....

En tråd i 'Januar 2016' startet av Faith, 8 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nufletufsa Forumet er livet

Som om jeg ikke er nok oppblåst i utgangspunktet;) Blir ikke mindre oppblåst av store mengder frukt:p Hahaha...

2. mia1986 Elsker forumet

Når du blir rasende på samboeren, og en liten stund etterpå skjønner at du kan ha overreagert en smule...
    Han hadde handlet på butikken og ber meg om hjelp med varene. Jeg rydder alt inn med unntak av den frosne fisken fordi det ikke er plass i fryseren oppe og jeg orker ikke å gå ned i kjelleren. Så kommer sambo inn til meg på kjøkkenet og begynner å spise en yoghurt, jeg går derfor og setter meg i sofaen og fortsetter med å se filmen. Så plutselig roper han irritert på meg fordi jeg har gått før jeg ryddet ferdig! Sier at jeg hadde ryddet så godt som alt, men at når han begynte å spise så kunne vel jeg fortsette å se filmen min.
    Jeg var kanskje like teit som han, men ble skikkelig sur :p

3. mia1986 Elsker forumet

Jeg kan si det samme om meg og godis ;-)

4. Nufletufsa Forumet er livet

Det ene er ikke bedre enn det andre med andre ord;):p

• Liker Liker x 1
  5. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Når du ikke fikk nok søvn av den ene timen på flyet!

6. Januarmamma_2016 Venter på en etterlengtet førstemann <3

Når matpakken din på jobb består av en boks med hvit ris kokt i kjøttbuljong, og du nesten begynner å gråte når kollegaen din ser skrått på lunchboksen..

7. Koneogmor Glad i forumet

Når du lukker så mange dører du kan før du spyr slik at ingen kan høre noe. Ungene vet ikke jeg er gravid ennå.

8. Perlefrø Betatt av forumet

Ikke kan ligge på mage, eller på siden med hovedvekten mot puppene.. For det gjør SÅ vondt!

9. Nufletufsa Forumet er livet

Når formen svinger mellom helt vanlig og dødskvalm på to sekund:p

• Liker Liker x 1
  10. mia1986 Elsker forumet

Når du sitter på en steinhard pinnestol på biblioteket (treåringen "leser" i alle de spennende bøkene) og du bråvåkner av at du nesten tipper over ende og faller av stolen... Sovne sittende på offentlig plass! Jada :p

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1
  11. Januarmamma_2016 Venter på en etterlengtet førstemann <3

Når du begynner å gråte fordi Susan Bjerkrheim vinner over Knut Holmann i nattesten på reprisen av Mesternes Mester ;)

• Liker Liker x 3
  12. Trollemor89 2016 <3

Signerer den!! Haha ;)

13. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Når den store, gode pysjbuksa begynner å bli trang...:p

• Liker Liker x 1
  14. mia1986 Elsker forumet

Når du er like overrasket hver eneste morgen når du ser deg selv i speilet og ser din egen mage!!

• Liker Liker x 1
  15. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Når du nesten gråter fordi du ikke syns puppene er særlig ømme :p selv om du vet at i de to forrige svangerskap så varte ømheten bare de første 2 mnd også :p

16. Perlefrø Betatt av forumet

Jeg kommer til å juble den dagen de ikke er så ømme at jeg kan snu meg og legge meg på dem uten å vokne!

17. Lismick Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Hos meg har det bare vart noen få uker og er så vidt vært ømme :p

18. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Bra d er flere ;) liksom alltid vært første tegn , men gått over fort ja:p

19. JemimasBaby Augustbaby 2013

Når du nesten begynner å gråte fordi du hadde lyst på kjeks, men butikken ikke har igjen den riktige typen! ;)

• Liker Liker x 1
  20. Nufletufsa Forumet er livet

Når lukta av tøymykner får deg til å brekke deg... :p

Del denne siden