Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter å gråter når jeg ser buddy (han kakebakeren på tv) snakke om sykdommen til moren, hylgren samboeren var der og ble helt forvirret av meg
Haha huff det var så fælt Så en annen episode hvor han så vidt snakket om henne og var trist, tårene kom med en gang.Haha! Akkurat den episoden begynte jeg også å grine av og en gang av Barhjelpen... Hva skjer med det??
Haha huff det var så fælt Så en annen episode hvor han så vidt snakket om henne og var trist, tårene kom med en gang.
Og jeg gråter aldri av ting
Vi får skylde på hormonene, håper det gir seg etter graviditeten.
Hadde personalmøte på jobb før jeg ble sykemeldt og skulle skryte av dem og hun ene vant en vin for hun hadde levert så bra før jul. Har jobbet en del for å få henne opp, og jeg kjente tårene nesten kom når hun fikk vinen også. Det er jo helt tragisk
Haha har bare sett 2 episoder med henne til nå, gråt begge gangene så jeg er vell på samme togetHehehe Jeg begynner å grine hver gang mora til Buddy er med i en episode nå. Helt håpløs. Samboeren synes det er ustyrtelig morsomt da..
Haha har bare sett 2 episoder med henne til nå, gråt begge gangene så jeg er vell på samme toget
Ja det tror jeg er smart, det blir nok rørende spesielt nå hahaJeg har med vilje kuttet ut å se en del programmer som jeg liker. F.eks. det som går på NRK hvor kjente personer sporer opp slekta si. Husker ikke nøyaktig hva det heter. Men dæven å jeg griner av det
Huff stakkars fuglen ♡Når man til vanlig ikke griner av noen tinger, men begynner å hulkegråte høylydt når bilde av denne døde fuglen dukket opp på Facebook..
Konefar trodde jeg var blitt stein gæærn