Du vet du er gravid når

Du ikke får sove på siden eller på magen fordi det gjør så vondt i puppene :P Ser frem til tre dager med fri nå :)

Når du gråter av at Monica frir til Chandler i Friends!! Hyyyyl grein og når samboeren kom hjem så lurte han på hva i alle dager som hadde skjedd! Hehe..han trodde det var noe skikkelig alvorlig:-P

Sitter å gråter når jeg ser buddy (han kakebakeren på tv) snakke om sykdommen til moren, hylgren :( samboeren var der og ble helt forvirret av meg :p

Jeg og grein av en serie vi så på i går.. "Slapp av, du er bare gravid" sa samboeren mens han klappet meg på låret.. :p

Jeg ringte feil nr på jobb i dag og begynte nesten å grine etterpå:o :p kollegaene mine på jobb skjønte ikke en dritt:p

Haha! Akkurat den episoden begynte jeg også å grine av ;) og en gang av Barhjelpen... Hva skjer med det?? :p
Haha huff det var så fælt :p Så en annen episode hvor han så vidt snakket om henne og var trist, tårene kom med en gang.
Og jeg gråter aldri av ting :p
Vi får skylde på hormonene, håper det gir seg etter graviditeten.
Hadde personalmøte på jobb før jeg ble sykemeldt og skulle skryte av dem og hun ene vant en vin for hun hadde levert så bra før jul. Har jobbet en del for å få henne opp, og jeg kjente tårene nesten kom når hun fikk vinen også. Det er jo helt tragisk :p

Haha huff det var så fælt :p Så en annen episode hvor han så vidt snakket om henne og var trist, tårene kom med en gang.
Og jeg gråter aldri av ting :p
Vi får skylde på hormonene, håper det gir seg etter graviditeten.
Hadde personalmøte på jobb før jeg ble sykemeldt og skulle skryte av dem og hun ene vant en vin for hun hadde levert så bra før jul. Har jobbet en del for å få henne opp, og jeg kjente tårene nesten kom når hun fikk vinen også. Det er jo helt tragisk :p

Hehehe :) Jeg begynner å grine hver gang mora til Buddy er med i en episode nå. Helt håpløs. Samboeren synes det er ustyrtelig morsomt da.. :p

Hehehe :) Jeg begynner å grine hver gang mora til Buddy er med i en episode nå. Helt håpløs. Samboeren synes det er ustyrtelig morsomt da.. :p
Haha har bare sett 2 episoder med henne til nå, gråt begge gangene så jeg er vell på samme toget :p

Haha har bare sett 2 episoder med henne til nå, gråt begge gangene så jeg er vell på samme toget :p

Jeg har med vilje kuttet ut å se en del programmer som jeg liker. F.eks. det som går på NRK hvor kjente personer sporer opp slekta si. Husker ikke nøyaktig hva det heter. Men dæven å jeg griner av det :P

Jeg har med vilje kuttet ut å se en del programmer som jeg liker. F.eks. det som går på NRK hvor kjente personer sporer opp slekta si. Husker ikke nøyaktig hva det heter. Men dæven å jeg griner av det :P
Ja det tror jeg er smart, det blir nok rørende spesielt nå :p haha

Når man til vanlig ikke griner av noen tinger, men begynner å hulkegråte høylydt når bilde av denne døde fuglen dukket opp på Facebook..

Konefar trodde jeg var blitt stein gæærn

Vedlegg

• 1421948398537.jpg
    1421948398537.jpg
    98,9 KB · Visninger: 26
Når du sovner på sofaen uten å merke at du sovner engang..... har vært super asosial den siste måneden og vennene mine lurer på hvordan jeg har det. "Er nok bare et virus" sier jeg ;) bare å gå ned til postkassa virker som uoverkommelig :P

Når du får akutt lyst på barnebursdagspølser! Ikke at de egentlig smaker noe annerledes, men akkurat nå er det bare det som frister! Man blir så sabla gal i hodet :)

Hadde det vert en barnebursdag i nærheten akkurat nå så hadde jeg ringt på for å spørre om jeg kunne få en! Så ille er det :) Djis!

Når den ene pakken på posten faktisk blir sendt i retur og du bryr deg ikke litt engang. Bare fordi formen er så dårlig at det er umulig å hente :p Var noe fra ebay, men vet ikke helt hva. Guess I'll never know.

Back
Topp