Du vet du er gravid når

Muffinsmamma86

Flørter med forumet
hormonene tar overhånd på matbutikken og du står der og strigråter pga du har mistet stemmen. Bare så dumt ingen av di andre kundene visste det. Innleggelse neste tenkte de vel :-P

Godt jeg nesten gråt lydløst da :) prøvde å si noe til sambo, men får nesten ikke frem en lyd, og da syntes jeg uhorvelig synd om meg selv :-) hohoho :-P

Sitter å ser på golden globes og kjenner tårene i øyekroken etter hun ene som ble så gla for prisen, hvor i alle dager kommer det fra?
Jeg gråter jo aldri :p

Omtrent spyr ned ungen du skifter på. Drittbleie + kvalme + ekstrem luktesans = Kommende katastrofe :P

Ja DET er oppskrift på katastrofe. Prøver å snike meg unna bleieskift på jobben under den verste kvalmen..! Jobber på småbarnsavdeling.. Så vanskelig å unngå i det lange løp, men Har foreløpig sluppet unna :)

Ja DET er oppskrift på katastrofe. Prøver å snike meg unna bleieskift på jobben under den verste kvalmen..! Jobber på småbarnsavdeling.. Så vanskelig å unngå i det lange løp, men Har foreløpig sluppet unna :)
Sist jobbet jeg på småbarn og da måtte de andre ta bleiene. Denne gangen jobber jeg på storebarn og må prøve å slu meg unna uten å fortelle hvorfor.. I dag var jeg eneste på avdelingen og da måtte jeg ta bleia. Lukta skikkelig pyton.. Bah.. Hjemme fikk jeg samboeren til å ta ungen :p

Hører jeg er veldig glad for at jeg ikke jobber med unger eller har barn fra før nå :p har gått å vasket kjøkkenet for jeg syns det er noe som lukter :p

Sist jobbet jeg på småbarn og da måtte de andre ta bleiene. Denne gangen jobber jeg på storebarn og må prøve å slu meg unna uten å fortelle hvorfor.. I dag var jeg eneste på avdelingen og da måtte jeg ta bleia. Lukta skikkelig pyton.. Bah.. Hjemme fikk jeg samboeren til å ta ungen :p

Haha, lurt :-) mine to kommende storesøsken er så store at bleier har de sluttet med for lengst (6 og 9 år). Håper du finner noen løsning på bæsje-bleieskift før hemmeligheten deles :-P

Haha, lurt :) mine to kommende storesøsken er så store at bleier har de sluttet med for lengst (6 og 9 år). Håper du finner noen løsning på bæsje-bleieskift før hemmeligheten deles :p
Har heldigvis bare 2 bleiebarn på avd, så satser på at jeg får bortforklart med et eller annet :p

Hører jeg er veldig glad for at jeg ikke jobber med unger eller har barn fra før nå :p har gått å vasket kjøkkenet for jeg syns det er noe som lukter :p

Ja det kan du si. Ekstrem luktesans ekke no særlig godt kombinert me x-antall bæsjebleier en må skifte på jobb :-) slipper bleieskift hjemme dA, kommende storebror og søster er 9 og 6 år :)

Når man akkurat har tissa, så må man tisse igjen. Innimellom er det bare snakk om 5 min mellom hver tur. Fun fun. Å forsåvidt er ikke bæsje bleier på pasientene (alder 80+) like enkelt. Når de begynner spy i tillegg sliter jeg veldig!

når du ser det som en bragd å få stelt og kjørt 4-åringen i barnehagen uten å kaste opp om morgenen x)

Sitter å ser på golden globes og kjenner tårene i øyekroken etter hun ene som ble så gla for prisen, hvor i alle dager kommer det fra?
Jeg gråter jo aldri :p

Det er bare å venne seg til ;) For meg har det ikke helt gått over siden første graviditeten, men før dess skrek jeg aldri for sånne følelsesladede ting på film eller irl. Synes jeg gråter for helt teite ting (barnefilmer!!!) men det spiller ingen rolle, tårene kommer enda ;)

Det er bare å venne seg til ;) For meg har det ikke helt gått over siden første graviditeten, men før dess skrek jeg aldri for sånne følelsesladede ting på film eller irl. Synes jeg gråter for helt teite ting (barnefilmer!!!) men det spiller ingen rolle, tårene kommer enda ;)
Huff ja disse barnefilmene, har heldigvis ikke sett noen enda. Men så et klipp av en scene på Facebook å tårene trillet og sluttet aldri -.- huff :p

Back
Topp