Du vet du er gravid når.....

Når det føles som du har løpt maraton etter å ha gått opp en trapp.. Skikkelig tungpustet :eek:
 
Blir vel å kjøpe julebrus her og når det kommer i butikk. Nå gjelder ikke 1.desember regelen :p :)
jøsses har det ikke kommet ''enda'' der ? her kom det allerede på mandagen her haha :p litt vell tidelig men har lengta etter julebrus hele sommeren så gjorde ikke min gravide skjel noe , får heller vente til første desember neste gang ;) hehe
 
jøsses har det ikke kommet ''enda'' der ? her kom det allerede på mandagen her haha :p litt vell tidelig men har lengta etter julebrus hele sommeren så gjorde ikke min gravide skjel noe , får heller vente til første desember neste gang ;) hehe

Her blir det julebrus ikveld ;) Gleeeeeeder meg til å smake :D
 
jøsses har det ikke kommet ''enda'' der ? her kom det allerede på mandagen her haha :p litt vell tidelig men har lengta etter julebrus hele sommeren så gjorde ikke min gravide skjel noe , får heller vente til første desember neste gang ;) hehe
Hehe. Har ikke sett det enda, men det er vel ikke mange dagene igjen før det dukker opp :)
 
Når du blir forbanna over at samboeren smatter..
 
Når du får kollegaen du samarbeider med til å ta planleggingen med deg på personalrommet, for der er det sofa du kan ligge på mens du jobber:p
 
Har kort lunte :(
 
Ja...kort lunte
 
Du er på nippet til å begynne og grine fordi du får snapchat av mannen som sier godt natt, med kysse- smilefjes :)
Er ikkje mykje som skal til når disse hormonane herjer... Sukk :p
 
Begynner å kjefte på en bilist fordi han ikke slipper deg inn i køen
 
Får tårer i øyene fordi NAV også beviser at de har oppegående folk
 
Du er så distré og glemsk at du hele tiden må stoppe opp i samtaler fordi du ikke husker hva det er snakk om.. :rolleyes:
 
Begynner å kjefte på en bilist fordi han ikke slipper deg inn i køen
Signerer denne! Skulle flette meg pent inn i en kø igår og kom bak han jeg prøvde å komme foran. Fikk øyekontakt med han og begynte å peke og banne.
Hahaha :smiley-ashamed005 håper ikke fyren kunne lese lepper for å si det sånn..
 
Back
Topp