Du vet du er gravid når...

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
...du skal be ansvarlig for oppropslisten på "Vi som prøver" om å ta deg av lista og tårene begynner å trille....

Noen morsommere? *tørke tårer*
 
... Når du ligger og hylgråter fordi du er sikker på at pusen din unngår deg :p
 
...når du griner for ingen ting.
hjelpes! *ler*
 
kan legge til denne. Når du ikke vet om du fryser eller er for varm, samtidig!
 
Når du er glad nesten uansett hva som skjer, for du føler det som du har vunnet førstepremien i det beste lotteriet noensinne :) <3
 
Når du begynner å grine i dusjen fordi man ser for seg et fremtidig senario hvor man mister. Har ikke skjedd, kun en tanke, men hylgrein uansett...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du begynner å grine i dusjen fordi man ser for seg et fremtidig senario hvor man mister. Har ikke skjedd, kun en tanke, men hylgrein uansett...


Sent from my iPhone using BV Forum

Klem til deg <3 Krysser fingre og tær for at det går bra!!!
 
Når du begynner å grine i dusjen fordi man ser for seg et fremtidig senario hvor man mister. Har ikke skjedd, kun en tanke, men hylgrein uansett...


Sent from my iPhone using BV Forum
åh nei :( Den var ikke no kul :( *trøste på*
 
... Når du står i butikken og ber mannen hente ost, og han kommer med osten og du begynner å gråte fordi du allikevel ikke vil ha den osten og det burde han skjønt :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
... Når du står i butikken og ber mannen hente ost, og han kommer med osten og du begynner å gråte fordi du allikevel ikke vil ha den osten og det burde han skjønt :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

oh yeah! Her ba jeg mannen kjøpe suppe.. Snille mannen fikk beskjed om å kjøpe minestrone.
Men det hadde det ikke så han kjøpte tomatsuppe og grønnsaksuppe og håpet jeg ville en av de isteden.

Tror du det eller.. Jeg var furten i en time uten å egentlig ville det. Snille mannen min ville jo bare gjøre meg til lags <3

Stakkars mannen <3
 
Hehe... Litt hormoner ute og går her ja... Kjenner meg godt igjen med det med maten. Noe høres godt ut, men lukter eller smaker "vondt". Andre ting høres/lukter "vondt" (ut), men er utrolig godt... Ikke til å bli klok på... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du står i ostedisken på butikken og nesten begynner å grine fordi du ikke kan spise favorittosten... :(
 
Når du har fri, men våkner til samme tid som når du skal på skole/jobb..
 
Når du griner av at kidden på 4 år malte påskeegget sennepsgult i stedet for vanlig gul....,, :eek: han trodde mamma hadde bli gal.... Hahahaha:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Når du kjefter ned gubben fordi internettet er tregt, og er blid som en solstråle 10 sekunder etterpå :p
 
Når du griner av slutten på boog og elliot :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her trilla tårene når jeg satt å se på en " reklamefilm" som går på facebook nå :p
 
Back
Topp