Du vet du er gravid når....

...du så vidt klarer å holde øyan åpen til ungen er lagt.... Jeeeeeesp!!!!

Du går forbi ferskvaredisken på matbutikken..å begynner å brekke deg av den "grusomme" lukten..så tårene spruter og folk ser rart på deg...jepp..da vet du at du er gravid;)

Huff er helt fælt vettu :p Jeg har vært helt på trynet siste ukene, men nå virker det som om det begynner stabilisere seg liiitt iallfall :) Men, griner fortsatt av mye rart, sånn som slutten på Pusur filmen i går, haha ! *flau*
hehe ja, det er ikke bare bare :)

Du vet du er gravud når du stortuter fordi du har sett siste episode av Friends:oops:

Må bare si at jeg syntes denne tråden her er supermorsom! :D
Å være gravid er en rar "tilstand" :P
Gøy å lese :D

Når du er superkvalm og en av de beste "medisinene" er sjokolade og melk :P

Du vet du er gravid når du...

...ikke "tør" å åpne kjøleskapet i fare for å spy

...spyr ved hvert bleieskift (det er virkelig ikke gøy med bleiebarn om dagen!)

...brekker deg/spyr av å pusse tennene

...ikke tør å ta offentlig transport lenger (det er virkelig ikke moro å spy på bussen :( )

.....når mannen vurdere å legge seg på sofaen på natta fordi du ikke tåler at han snur eller rører seg i senga (pga kvalmen) :P

Hehe, den er fin!! Sjøsyken i senga :P skjønner forresten hva du mener, på det kvalmeste tenkte jeg samme tanken - pliiiiis, ligg stille!! Men han snur seg ikke etter han har sovnet, og sovner som regel med en gang.. Så sa det aldri høyt ;)

Du er KONSTANT sulten, men ingenting frister og INGENTING smaker som før lengre!! Forferdelig slitsomt altså :(

Hehe, den er fin!! Sjøsyken i senga :p skjønner forresten hva du mener, på det kvalmeste tenkte jeg samme tanken - pliiiiis, ligg stille!! Men han snur seg ikke etter han har sovnet, og sovner som regel med en gang.. Så sa det aldri høyt ;)

He he, ja, det blir sånn :P Jeg sovner nok først for tiden ;) Enn så lenge :)

He he, ja, det blir sånn :p Jeg sovner nok først for tiden ;) Enn så lenge :)

Heldig med den!! Jeg pleier å sovne superraskt til vanlig, men nå tar det laaang tid, selv om jeg er kjempetrøtt.. Hvis (dvs NÅR, gjør det alltid for tiden..) jeg går på do på natta er det veldig irriterende, for bruker så lang tid på å sovne igjen etterpå.. Og når jeg gjør det, så våkner gutta boys :P Føles sånn, hvertfall ;)

Heldig med den!! Jeg pleier å sovne superraskt til vanlig, men nå tar det laaang tid, selv om jeg er kjempetrøtt.. Hvis (dvs NÅR, gjør det alltid for tiden..) jeg går på do på natta er det veldig irriterende, for bruker så lang tid på å sovne igjen etterpå.. Og når jeg gjør det, så våkner gutta boys :p Føles sånn, hvertfall ;)

Det skal ikke være lett :) Og dogåinga er noe herk...og verre skal det blir :P

Når du spiser en pakke fiskegrateng til middag og bare det, fordi du har drømt om grateng i flere dager...

Når man får litt problemer med å svare på hvor mange barn du har ( Når du er flerbarnsmor)
hm...ja..to ....( enda, haha, for jeg er gravid, men det er det bare jeg som veeeet. Ædda bædda)

Når du pristerer å sovne "oppi" tastaturet på pcen når du bare skulle sjekken mailen!!!

Trøtt sa du?

Når du irriterer deg over enkelte facebookstatuser ...... haha

det gjorde jeg før jeg ble gravid og :p haha

jo forsåvidt jeg å, men nå er det ekstrem, blir så gal av enkelte, og tenker om det virkelig er NØDVENDIG å poste slik på FACEBOOK :P haha..

Back
Topp