Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja, det er ikke bare bareHuff er helt fælt vettu Jeg har vært helt på trynet siste ukene, men nå virker det som om det begynner stabilisere seg liiitt iallfall Men, griner fortsatt av mye rart, sånn som slutten på Pusur filmen i går, haha ! *flau*
Hehe, den er fin!! Sjøsyken i senga skjønner forresten hva du mener, på det kvalmeste tenkte jeg samme tanken - pliiiiis, ligg stille!! Men han snur seg ikke etter han har sovnet, og sovner som regel med en gang.. Så sa det aldri høyt
He he, ja, det blir sånn Jeg sovner nok først for tiden Enn så lenge
Heldig med den!! Jeg pleier å sovne superraskt til vanlig, men nå tar det laaang tid, selv om jeg er kjempetrøtt.. Hvis (dvs NÅR, gjør det alltid for tiden..) jeg går på do på natta er det veldig irriterende, for bruker så lang tid på å sovne igjen etterpå.. Og når jeg gjør det, så våkner gutta boys Føles sånn, hvertfall
det gjorde jeg før jeg ble gravid og hahaNår du irriterer deg over enkelte facebookstatuser ...... haha
det gjorde jeg før jeg ble gravid og haha