Du vet du er gravid når....

Når du får tomatsuppen i retur før du har svelgt unna siste skjeen.
Og når du spyr i vasken av å pusse tenner :S

Når du plutselig bare MÅ ha biff kebab, sender mannen av gårde for å kjøpe det. Dytter og spiser og syns det er kjempe godt! Men til vanlig liker du ikke kebab i det hele tatt...

når du går å drømmer om mat, men når du endelig får det smaker det like dårlig som alt annet :p

eller når du drømmer de villeste drømmene (som jo kan være ganske gøy da :D)

når du står opp og bare gleder deg til du kan sove igjen :-)

Våkner opp midt på natta for å tisse... Og får ikke sove igjen for du er sulten og har lyst på alt av mat og sjokolade :p

Når håret er så fett at det står av seg selv etter En dag uten vask!

Når du ser ut som ett kvisetryne ;) Herre hva disse hormonene har gjort me huden min :p

Når du har tenkt på tomatsuppe en hel dag på jobb, kommer hjem for å lage, men ikke mer igjen. Begynner nesten da å gråte :p sambo dro å kjøpte da, så ble overlykkelig. Haha

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når du tar deg sjøl i sitte/ligge foran tven og spise oboy pulver med skje rett fra boksen...

Når du begynner å grine over at samboern har lyst til å reise på kamp i kveld.

Etterlate meg helt aleine "stakkars meg" hehe uff....
(men jeg syntes fortsatt at det er sikkelig trist :P)

Plutselig står og stortuter i butikken fordi de var tomme for vannmelon.

Du vet du er gravid når du sitter alene på en benk på kjøpesenteret og spiser tørre knekkebrød, for å ikke spy! Haha!

Du vet du er gravid når du pendler mellom senga og soffan pga kvalme.. og du holder på å kaste opp av tanken på å lukke opp kjøleskapsdøra :fucyc

Hehehe ja pittelitt? :P
Huff er helt fælt vettu :p Jeg har vært helt på trynet siste ukene, men nå virker det som om det begynner stabilisere seg liiitt iallfall :-) Men, griner fortsatt av mye rart, sånn som slutten på Pusur filmen i går, haha ! *flau*

Og du vet du er gravid når en pose M går ned på høykant, og lørdagsgodt er blitt til hver-dag-godt !

Back
Topp