Du vet du er gravid når....

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Du har spist en hele pose med lakris strø fra Freia :P *ups*

Flere som kan henge seg på denne tråden??

Det er like før du må spy når du sitter i passasjersetet i bilen, og alt du kan tenke på er hvor lyst du har på brownies...

Eller

Du får tårer i øynene av en reklamefilm, hvor en pappa holder en baby og sier "du er min favoritt!" :sad002

:sick006 Du spyr i talerkenen, og det eneste du tenker er: Søren, nå må jeg tvinge i meg mat på ny...alt det arbeidet til ingen nytte liksom. Haha!

- uansett hvor kvalm du er så har du fryktelig lyst på den sjokoladen i skapet, også spiser du den, også er du så pokkers kvalm etterpå :p

kostant sulten, pluss litt kvalm, og tenker på alt du har lyst på....for så å gå i kjøleskapet for å finne det....

du er så sulten hele tiden, du har spist alt som kan spises i skap og kjøleskap i løpet av dagen.. Så du sender samboeren på bensinstasjonen for å kjøpe baconpølse med masse "dritt" på, fordi du ikke har mer å spise hjemme :P

Når du legger deg for kvelden i samme tid som mini! Gjeeesp...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

:sick006 Du spyr i talerkenen, og det eneste du tenker er: Søren, nå må jeg tvinge i meg mat på ny...alt det arbeidet til ingen nytte liksom. Haha!

Haha, du vet du e gravid når du betegna mat som "arbeid" ;) Vet akkurat hva du mener :D

når du begynner å gråte på bussen fordi du angrer på pålegget du tok på matpakka...

Når du brekker deg av å åpne brødposen, men ikke når du skal spise brødet :p

Når du må kaste opp av at du ser på ungen som husker på Unge Mødre :P

Lager mac & chees til lunsj....

Føler deg som en vandrene zombie *trøtt* :sleep011

Back
Topp