Du vet du er gravid når …

Det et et merke fra Eldorado so tipper butikker som selger varer fra Eldorado har den inne :Heartred de har mange med smak også.
Skal teste den ut! Er det flere smaker eller bare en smak?
 
Hvilken er best da? :hilarious:
Jeg har foreløpig kun kjøpt naturell som jeg har blandet med saft haha. Skal teste ut den med fersken neste gang jeg handler :D helt sært egentlig fordi jeg har aldri kjøpt kullsyrevann før jeg ble gravid haha. Nå har jeg helt dilla.
 
Jeg har foreløpig kun kjøpt naturell som jeg har blandet med saft haha. Skal teste ut den med fersken neste gang jeg handler :D helt sært egentlig fordi jeg har aldri kjøpt kullsyrevann før jeg ble gravid haha. Nå har jeg helt dilla.
Skjønner, jeg har sånn kullsyremaskin hjemme som jeg alltid blander med saft, er kjempe godt og mye billigere :hilarious: Jeg har også dilla på kullsyrevann:laughing021
 
Jeg tok meg selv i å gjøre dette på trening haha. Er oppblåst og har dermed en liten bump hele tiden. Vanligvis bryr jeg meg ikke men på trening blir jeg litt mer kroppsfokusert :laughing002
1000010391.jpg
 
Når ritzen står på nattbordet og man går å sutter på en flaske med lunket vann fordi man ikke orker å bytte til iskaldt vann…
 
Når du blir fly forbanna over filleting! Slitsomt for meg, og de rundt meg.
 
Sovner i lunsjen på hjemmekontor og går med en underliggende konstant kvalme :grumpy:
 
Når samboer legger seg om kvelden etter å ha dusjet og du lurer på hvilken ekkel ny parfyme han har begynt med. Men det viser seg at det er den samme som alltid :bag:
:laughing001 :laughing001Jeg lurte på det samme forrig uke . Men sa ikke at det lukta helt jævelig , sa bare har du på ny ? Haha
 
Back
Topp