Du vet du er gravid når …

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Morsomt å høre alt det rare, morsomme, ikke morsomme, merkelige, osv. man opplever som gravid.
Så, fyr løs!

Spiste nettopp en is og ble kvalm av det :hungover:
Likevel har jeg lyst på en is til.

Forstå det den som kan :confused005
 
Her har det vært mye rart med kaffelaging (koffeinfri, fungerer overraskende fint).

Setter alltid på når jeg står opp, men den ene dagen her glemte jeg å ha i kaffe, så da den var ferdig kom jeg tilbake til ferdig trakta vann Og to andre dager har jeg glemt å sette inn kanna, så den trakta utover hele benken
 
Når du kun klarer å spise ritz kjeks :sour:
Hjelpes , har sp dårlig minner fra et tidligere svangerskap var så dårlig og hadde ritz kjeks på nattbordet , stua , soffan og i bilen haha
 
Hostet og brakk meg av å kaste gammelt brød, fikk vondt i magen av å hoste.
 
Bare MÅ ha vann med kullsyre..
Omg jaaaaa. Nettopp vært å hamstret boble kullsyrevann på kiwi. Fant ut at det var himmelsk med Fun light fersken iste saft :laughing002
Jeg drikker vanligvis masse vann men nå går det sikkert en liter bare i kullsyrevann i tillegg :laughing021
 
Omg jaaaaa. Nettopp vært å hamstret boble kullsyrevann på kiwi. Fant ut at det var himmelsk med Fun light fersken iste saft :laughing002
Jeg drikker vanligvis masse vann men nå går det sikkert en liter bare i kullsyrevann i tillegg :laughing021
Hørt mye bra om boble men aldri smakt, selger de det på Coop også? :)
 
Back
Topp