Du vet du er gravid når…

Altså TMI, men jeg er usikker på om det er pga luktesansen er mye sterkere, eller om fisene/nr.2 bare generelt lukter verre som gravid.. men o.m.g :facepalm: :hilarious: Takler så vidt min egen lukt liksom, blir ordentlig uvell:laughing002

Får lyst å gå gjennom babyklær og sortere ett kjønn for å se om du har noe i tilfelle du får gutt og klarer å ikke finne det ut før fødsel :rolleyes:

Når barna må ringe pappaen sin og spørre om noe før skolen begynner, fordi du som er hjemme blir fysisk kvalm av maset deres og kranglingen dem imellom :P

Når du blir andpusten av absolutt alt! Bare å puste gjør meg andpusten :hilarious:

Når du blir kvalm fordi du snudde deg for fort når du skulle gå tilbake.

Når du må ha pause etter å ha blitt helt svett, sliten og andpusten for å kle på deg en stram tights for å skjule magen :dead:

Jeg er mest av alt imponert over at du kan skjule den, jeg har snart mista utsikten til tærne :hilarious:
Hahah, både jeg og mamma er også imponert :hilarious: jeg sleit mer sist, men det er nok fordi de er så tette, nå er det jo 7 år siden sist, så det er sikkert derfor magen ikke er så stor enda :laughing002 men magen liker ikke stramme klær, får mye murringer. Prøver å være minst mulig sosial, så i dag fikk jeg telefon fra søsteren min som lurte på hvor jeg gjemte meg :bag::laughing001

Når du begynner å gråte fordi mannen har spist sjokoladen du gledet deg til.. det er grunn til å klikke!

Har bare løst å legge seg ned å sove uansett hvor man er

Når du må ut og kjøpe CARDIGAN fordi du må ha noe som dekker rumpa når du går med løse gravidtights :hilarious: Blir ikke olabukse på meg på en stund assa!

Back
Topp