Her kan vi skrive typiske gravid-ting - om de er morsomme, plagsomme, fine eller bare veldig typisk gravide!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mhm, hele tiden!!Du er redd for å forsnakke deg![]()

Har måttet tatt salami fra brødskiva og lagt den tilbake i kjøleskapet to ganger(på sykehuset i forbindelse med mai-barnet)
Sykepleier spør om hun skal hente noe mat til meg, og jeg sier jeg kan ta en brødskive med salami. Hun går ut døra, jeg ser på samboer og sier «nei, fader, den salamien kan’ke jeg ha!»![]()

Spot onDu løper å tørker deg hver gang det kjennes vått ut mellom beina
Edit: tilfelle blod, overnervøs.

Jeg også! Veldig merkelig oppførsel egentligNår man tar seg mye på magen! Gjør dette masse allerede, må være litt obs å ikke gjøre det offentlig så tidlig![]()

Jeg tok meg i å kose/stryke meg selv på magen i samtale med kollegaer når vi snakket om en som er ute i fødselspermisjon, heldigvis var det ingen som reagerte, og vi hadde jo akkurat spist lunsj!Når man tar seg mye på magen! Gjør dette masse allerede, må være litt obs å ikke gjøre det offentlig så tidlig![]()

Koselig daJeg tok meg i å kose/stryke meg selv på magen i samtale med kollegaer når vi snakket om en som er ute i fødselspermisjon, heldigvis var det ingen som reagerte, og vi hadde jo akkurat spist lunsj!![]()
blir fint når alle forstår hvorfor!Det der er så rart. Før jeg visste jeg var gravid, stod jeg plutselig og tok på magen og fikk en sånn rar følelse/åpenbaring? Veldig snålt!Jeg tok meg i å kose/stryke meg selv på magen i samtale med kollegaer når vi snakket om en som er ute i fødselspermisjon, heldigvis var det ingen som reagerte, og vi hadde jo akkurat spist lunsj!![]()