Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HSHA! I alle mine svangerskap har jeg brekt meg av såpen han bruker foreløpig har jeg ikke begynt å synes at han lukter vondt, men det kommer velNår mannen lukter vondt (Han lukter godt altså, er bare luktesansen min som går bananas)
Samme her I år får vi bare ha litt lavere forventninger til hva vi kan klare å få til. Gjøre det beste ut av situasjonenNår huset ikke er julevasket eller dypryddet, man bare har bakt ett slag og man ikke har handlet inn noe ekstra en uke før julaften. Orker ikke, er for svimmel og kvalm.
Hei. Det hørtes ut som en spennende bok! Selv synes jeg ernæring og forskning om det er veldig gøy! Skulle nesten hatt en egen tråd om det etterhvertDet er sant at fisk inneholder miljøgifter, men holder på å lese en bok «real food for pregnancy» og der sier de at sjømat inneholder essensielle næringstoffer for babyen som er vanskelig å få i andre matvarer (feks jod, selen og zink). I tillegg så viser studier at det høye innholdet av jod gjør at effekten av miljøgifter blir mindre og at effekten av å ikke spise sjømat er verre enn effekten av miljøgifter. Derfor er det bedre å spise små fisk og skalldyr som har lavere innhold av miljøgifter enn store fisk som har levd lengre og derfor fått et høyere innhold av miljøgifter.
Og det er HELT greit!!Når huset ikke er julevasket eller dypryddet, man bare har bakt ett slag og man ikke har handlet inn noe ekstra en uke før julaften. Orker ikke, er for svimmel og kvalm.
Jeg elsker sjokolade til vanlig og er veldig svak for det. Men har ikke hatt lyst på det etter jeg ble gravid, lakris derimot!hannkjønnet er på butikken i skrivende stund fordi sjokolade kan jo være godt? Er ikke glad i sjokolade til vanlig
Samme her! Sjokolade frister plutselig ingenting, men potetgull som jeg vanligvis aldri spiser har jeg lyst på daglig!Jeg elsker sjokolade til vanlig og er veldig svak for det. Men har ikke hatt lyst på det etter jeg ble gravid, lakris derimot!