Du vet du er gravid når…

Råååsaa

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Jeg synes denne er litt morsom, for kommer så mye gøy fram :happy093 :)

Du vet du er gravid når du sjekker om brystene/ nipplene ennu er mørke hver gang man er på badet:laughing002

Når du går rundt å spiser saltkjeks, er konstant småuggen, kjenner etter om brystene er ømme, misliker kaffe og lukter mange fæle lukter

Når hunden som helst ikke skal ha kos på kveld, alltid vil være inntil, oppå, bak, ved siden av osv hele døgnet for kos! Og er allert på absolutt alle lyder.. Noen som vil låne en hund i 8/9mnd?! :hilarious:

Enig. Og jeg vet at når kvalmen virkelig kommer så vil jeg ikke klare å drikke det lenger. Så koser meg enn så lenge, i moderate mengder:hilarious:
Samme her. Hadde bursdagselskap i går for 12 åringen. Gikk å sippet på kaffen hele selskapet for at ikke familien skulle merke at jeg ikke drikker så mye kaffe som jeg pleier :hilarious:

Du prøver å kutte ned på kaffen :depressed: :laughing002
Jeg tror jeg er like heldig her som på forrige svangerskap; at avsmaken på kaffe kommer med stigende HCG-nivå;) Så jeg klarte ikke fullføre mer enn halve koppen i morrest! Lover godt.. og samtidig får jeg gradvis nedtrapping og slipper kanskje koffein-abstinenser:hilarious:

Back
Topp