Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha jaa!!Du vet du er gravid når du går og tar deg på brystene for og sjekke at de fortsatt er ømme, både alene og rundt andre![]()
Det er det verste!!Du prøver å kutte ned på kaffen![]()
![]()
Enig. Og jeg vet at når kvalmen virkelig kommer så vil jeg ikke klare å drikke det lenger. Så koser meg enn så lenge, i moderate mengderDet er det verste!!

Samme her. Hadde bursdagselskap i går for 12 åringen. Gikk å sippet på kaffen hele selskapet for at ikke familien skulle merke at jeg ikke drikker så mye kaffe som jeg pleierEnig. Og jeg vet at når kvalmen virkelig kommer så vil jeg ikke klare å drikke det lenger. Så koser meg enn så lenge, i moderate mengder![]()

Jeg tror jeg er like heldig her som på forrige svangerskap; at avsmaken på kaffe kommer med stigende HCG-nivåDu prøver å kutte ned på kaffen![]()
![]()

Er mer det at jeg får halsbrann av detDrikker kaffe med god samvittighet https://www.med.uio.no/klinmed/fors...ig-trygt-a-drikke-kaffe-nar-du-er-gravid.html