Du vet du er gravid nå???

Når du glemmer navna på gode venner, og må skikkelig konsentrere deg for å planlegge å gjøre ting riktig rekkefølge på jobb. Svangerskapsdemens? :hilarious:
Gravidhjerne er et virkelig, fysisk fenomen! Hjernen blir faktisk litt mindre når den forbereder seg på å bli mor, og fokuserer mer på barnets behov og mindre på alt annet.

Og etter fødselen er det vel det samme som er en del av ammetåka.
 
Gravidhjerne er et virkelig, fysisk fenomen! Hjernen blir faktisk litt mindre når den forbereder seg på å bli mor, og fokuserer mer på barnets behov og mindre på alt annet.

Og etter fødselen er det vel det samme som er en del av ammetåka.

Det visste jeg ikke! Det føles litt bra å få avkrefta at det e ordentlig demens hvert fall :hilarious:
 
Sitter på jobb og har nettopp spist opp frokosten min. Brukte 2,5 t på et rundstykke :shy: Og nå rumler magen :rolleyes:
 
De andre i huset har lagt seg, men jeg sitter oppe og spiser opp restene etter både middag og kvelds :shy:
 
Når du tar deg selv i å tenke at du kasta bort perfekt konsentrert urin når du står opp om morran og ikke tar test. :rolleyes:
 
Måtte kjempe for å ikke begynne å grine på spinningtime fordi jeg ble så rørt av den høye teknomusikken og ropinga til instruktøren :hilarious:
 
Når man hulkegråter av Allerud VGS :hilarious:
 
Når man nesten må gå fra kontoret fordi det lukter etter taco til lunsj... For en stank! :hungover:
 
Du må sette fra deg handlekurven full av varer midt i butikken fordi du får en bølge av kvalme kastet over deg. *løper ut, må ha luft!
 
Når du glemmer å ha på deg deodorant etter dusjen før jobb :hungover: og som gravid svetter jeg bare jeg er i bevegelse, så det kan jo tenkes hvordan 7,5 timer med svette gjenspeiles under armene :hilarious:
 
Back
Topp