Du vet du er gravid nå???

*håperpåklaff*

Elsker forumet
Nå har jeg alså klart å kjøre på nattevakt 2 kvelder på rad å glemt mobilen hjemme, er blitt det skukkelige surrehue, jeg som bestandig har stål kontroll på alt :p
 
Surrer her også, legger for eksempel fra meg ting i kjøleskapet som ikke skal være der. :facepalm:
 
Merker litt, men starten er så nervepirrende :nailbiting: ikke samme symptomer denne ganger.. Merker lite, men vet også at det er tidlig :Heartbigred
 
Når du må ta en middagslur kl 18 for å holde ut resten av kvelden.
 
Når du må ta siesta etter frokosten :rolleyes:
 
Når du har spist en hel agurk fordi du ikke fant noe å spise som du hadde lyst på :angelic:
 
Når man griner for ingenting. Og er sur for ingenting. Blir gal
 
Du må spørre sambo om å smake på hvitosten fordi den smakte så rart! Han kjente ingenting men jeg takla ikke smaken! :hilarious:
 
Når man sov 9 timer i natt, og det føles som å ikke ha sovet noe :hungover:
 
Når man er sur og gretten og overhode ikke klarer å skjule det:angelic:
 
Har litt kjapt for å bjeffe når jeg er sur :p klarer som regel å kontrollere det før graviditet. Huffameg dette skal bli morro
 
Når du jager besøket klokka 11 om kvelden fordi du MÅ legge deg - NÅ! :goodnight
 
Når du mitt i husarbeidet ser senga og legger deg ned i den og sovner, selv om jeg har sovet lenge.
 
Når du glemmer navna på gode venner, og må skikkelig konsentrere deg for å planlegge å gjøre ting riktig rekkefølge på jobb. Svangerskapsdemens? :hilarious:
 
Back
Topp