Du vet du er gravid nå???

En tråd i 'September 2020' startet av *håperpåklaff*, 23 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *håperpåklaff* Elsker forumet

Nå har jeg alså klart å kjøre på nattevakt 2 kvelder på rad å glemt mobilen hjemme, er blitt det skukkelige surrehue, jeg som bestandig har stål kontroll på alt :p

• Morsom Morsom x 2
  2. Tufso86 Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Surrer her også, legger for eksempel fra meg ting i kjøleskapet som ikke skal være der. :facepalm:

3. BølleFrø05 Forelsket i forumet

Merker litt, men starten er så nervepirrende :nailbiting: ikke samme symptomer denne ganger.. Merker lite, men vet også at det er tidlig :Heartbigred

4. mammatilmathilde Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :) Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Når du er glad for at du har sovet hele natten ❤️❤️

• Liker Liker x 1
  5. GladPus Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :) ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Når du må ta en middagslur kl 18 for å holde ut resten av kvelden.

• Enig Enig x 1
  6. Tiol Elsker forumet Juli13-jentene ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :)

Når du må ta siesta etter frokosten :rolleyes:

7. isks90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Når du har spist en hel agurk fordi du ikke fant noe å spise som du hadde lyst på :angelic:

8. Desemberpike Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Signerer denne! :p

9. isks90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Mannen satt bare å måpte :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  10. Tiol Elsker forumet Juli13-jentene ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :)

Når man griner for ingenting. Og er sur for ingenting. Blir gal

11. marno95 Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Du må spørre sambo om å smake på hvitosten fordi den smakte så rart! Han kjente ingenting men jeg takla ikke smaken! :hilarious:

12. GladPus Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :) ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Når man sov 9 timer i natt, og det føles som å ikke ha sovet noe :hungover:

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  13. isks90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Når man er sur og gretten og overhode ikke klarer å skjule det:angelic:

• Enig Enig x 2
    • Morsom Morsom x 1
  14. mammatilmathilde Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Vi som prøver :) Desemberskatter 2016 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Har litt kjapt for å bjeffe når jeg er sur :p klarer som regel å kontrollere det før graviditet. Huffameg dette skal bli morro

• Morsom Morsom x 2
  15. Romara Betatt av forumet Julibarna 2019

Når du jager besøket klokka 11 om kvelden fordi du MÅ legge deg - NÅ! :goodnight

• Morsom Morsom x 3
  16. isks90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Kjenner meg såå igjen!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  17. marno95 Betatt av forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Du går å legger deg med vaskebøtta ved siden av senga... :depressed::grumpy:

18. Mayabek39 Flørter med forumet

Når du mitt i husarbeidet ser senga og legger deg ned i den og sovner, selv om jeg har sovet lenge.

19. Blåne Flørter med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Signerer denne!:wideyed:

20. Sørlandspiken Flørter med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Når du glemmer navna på gode venner, og må skikkelig konsentrere deg for å planlegge å gjøre ting riktig rekkefølge på jobb. Svangerskapsdemens? :hilarious:

Del denne siden