Du vet du er en småbarnsmor når....:

M

Moderator Kristin

Guest
Du må tenne et stearinlys på badet når du dusjer, fordi lysbryteren er på utsiden av døren, hvor barnet står...

Noen andre som har en?
 
Når man tar med seg nøkkel for å henge opp tøy ute eller for å gå i vaskekjelleren, for dei kan jo låse døra
 
Du febrisk leter etter bankkortet, for å så finne det i sengen til barnet.......:smiley-angry002
 
En tur alene på butikken føles som en ferie :)
 
-Når du ikke kan huske sist du kjøpte klær til det selv, men har kjøpt masse klær til barnet
- du har barnesanger på hodet konstant
- når du ser peppa gris og reagerer på at peppa og broren ikke sitter i bakovervendte bilseter :knegg:
- når du aldri spiser helt alene. Enten er det en liten en som tigger og vil smake hva enn mamma spiser, ellers så hjelper du han å spise :)
 
Mine "lånte" tlf og jeg lette overalt, utenom deres rom :0
Godt det er vanskelig å bli sint på en gutt som kommer å sier "Der er den, blå" og lyyyser opp når jeg finner det. Han er to år og har nettopp lært seg fargen blå. Som er fargen på bankkortet.
 
-Når du ikke kan huske sist du kjøpte klær til det selv, men har kjøpt masse klær til barnet
- du har barnesanger på hodet konstant
- når du ser peppa gris og reagerer på at peppa og broren ikke sitter i bakovervendte bilseter :knegg:
- når du aldri spiser helt alene. Enten er det en liten en som tigger og vil smake hva enn mamma spiser, ellers så hjelper du han å spise :)
Er myyye jeg har stusset på når det kommer til peppa gris, både jeg og mannen ser på det med liv og lyst for å finne alle easter egg's i den serien, det er maaange :laughing001
 
Når du stadig lukter på et annet menneskes rumpe. :knegg:
 
Er myyye jeg har stusset på når det kommer til peppa gris, både jeg og mannen ser på det med liv og lyst for å finne alle easter egg's i den serien, det er maaange :laughing001

Haha vi har akkurat begynt å se sammen med gutten vår på 11 mnd :D i episoden vi så i dag sovnet mamma og pappa gris etter de hadde lagt barna. Veldig kjent det altså :angelic:
Og mannen kommentere at bilen deres e livsfarlig, ser gammel ut uten gode kollisjonsputer. Og det irriterte meg litt for mye at barna ikke satt bakovervendt :knegg:
Snakk om å leve seg inn i Barne-TV altså :angelic:
 
Haha vi har akkurat begynt å se sammen med gutten vår på 11 mnd :D i episoden vi så i dag sovnet mamma og pappa gris etter de hadde lagt barna. Veldig kjent det altså :angelic:
Og mannen kommentere at bilen deres e livsfarlig, ser gammel ut uten gode kollisjonsputer. Og det irriterte meg litt for mye at barna ikke satt bakovervendt :knegg:
Snakk om å leve seg inn i Barne-TV altså :angelic:
Åh, jeg har peppa gris langt oppi halsen, grøsser bare jeg tenker på det! :wacky: har en 3åring som ELSKER det :shy:
 
Du vet du er mamma når du spiser kald middag fordi babyen alltid vil ha mat når du skal spise
Når du må varme kaffen i microen for andre gang
Når du rugger på handlevogna full av matvarer når du er alene på butikken
 
Når man benytter tiden etter ungene er lagt til å faktisk kunne sitte på do og gjøre seg ferdig i fred :rolleyes:
 
Når man kjøper godteri som fruktnøtt, bare fordi barna ikke liker det, og det blir mest mulig til seg sjæl!
 
Du vet du er mamma når du spiser kald middag fordi babyen alltid vil ha mat når du skal spise
Når du må varme kaffen i microen for andre gang
Når du rugger på handlevogna full av matvarer når du er alene på butikken
Jeg har gjort alle de tingene!!
 
Når du snubler i kjøkkenredskaper mens du lager middag, fordi minste på 11 mnd elsker å dra ut av skuffene for tida.
Og følgelig, innreder kjøkkenskuffene utifra hva barnet kan få tak i :p
 
Back
Topp