M
Moderator Kristin
Guest
Du må tenne et stearinlys på badet når du dusjer, fordi lysbryteren er på utsiden av døren, hvor barnet står...
Noen andre som har en?
Noen andre som har en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du febrisk leter etter bankkortet, for å så finne det i sengen til barnet.......
Godt det er vanskelig å bli sint på en gutt som kommer å sier "Der er den, blå" og lyyyser opp når jeg finner det. Han er to år og har nettopp lært seg fargen blå. Som er fargen på bankkortet.Mine "lånte" tlf og jeg lette overalt, utenom deres rom :0
Er myyye jeg har stusset på når det kommer til peppa gris, både jeg og mannen ser på det med liv og lyst for å finne alle easter egg's i den serien, det er maaange-Når du ikke kan huske sist du kjøpte klær til det selv, men har kjøpt masse klær til barnet
- du har barnesanger på hodet konstant
- når du ser peppa gris og reagerer på at peppa og broren ikke sitter i bakovervendte bilseter
- når du aldri spiser helt alene. Enten er det en liten en som tigger og vil smake hva enn mamma spiser, ellers så hjelper du han å spise
Hahahahahahaha, så sant!!Når du stadig lukter på et annet menneskes rumpe.
Er myyye jeg har stusset på når det kommer til peppa gris, både jeg og mannen ser på det med liv og lyst for å finne alle easter egg's i den serien, det er maaange
Åh, jeg har peppa gris langt oppi halsen, grøsser bare jeg tenker på det! har en 3åring som ELSKER detHaha vi har akkurat begynt å se sammen med gutten vår på 11 mnd i episoden vi så i dag sovnet mamma og pappa gris etter de hadde lagt barna. Veldig kjent det altså
Og mannen kommentere at bilen deres e livsfarlig, ser gammel ut uten gode kollisjonsputer. Og det irriterte meg litt for mye at barna ikke satt bakovervendt
Snakk om å leve seg inn i Barne-TV altså
Haha, så sant! (når man har to som skiller i overkant av halvannet år, så sniffer man på to rumper til tider)Når du stadig lukter på et annet menneskes rumpe.
Jeg har gjort alle de tingene!!Du vet du er mamma når du spiser kald middag fordi babyen alltid vil ha mat når du skal spise
Når du må varme kaffen i microen for andre gang
Når du rugger på handlevogna full av matvarer når du er alene på butikken
Godt vi er flere! Må innrømme at jeg startet med det lenge før jeg ble mammaNår man kjøper godteri som fruktnøtt, bare fordi barna ikke liker det, og det blir mest mulig til seg sjæl!