Du som har...

StinkiStini

Forumet er livet
100% jobb.
Barn.
Ryddig og rent hus.
Et vaskerom som ikke koker over av klær.
Hjemmelaga middag.
Sexliv.
Sosialtliv.
Pen hage.
Er ganske uthvilt.

Hvordan får du det til? [:-][:o]

Lurer jeg også på [8|]

ORIGINAL: StinkiStini

100% jobb.
Barn.
Ryddig og rent hus.
Hjemmelaga middag.
Sexliv.
Sosialtliv.
Pen hage.
Er ganske uthvilt.

Jeg lukker øynene og dikter meg et liv, akkurat som Herborg Kråkevik.

100% jobb.
Barn.
Ryddig og rent hus.
Hjemmelaga middag.
Sexliv.
Sosialtliv.
Pen hage.
Er ganske uthvilt.

Samme lurer jeg og på...???[8|]

får d ikke til, må passe på endel der ja[;)]

For ikke snakke om: Pent hår, sminke, siste skrik av moteklær, har full kontroll på barnasklær til enhver årstid, pusser opp gamle møbler og blogger om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

ORIGINAL: verandahora

Jeg får det ikke til.
Jeg tror faktisk ikke jeg vil få det til heller!

Haha, jeg er helt fortvilt her jeg sitter.
Tenker at jeg egentlig i en perfekt verden burde jobba 50% [8D]

hmmm... tjaa.. si det du.... jeg tipper jeg ender som utbrent om noen år..... men å senke tempoet... nei det klarer jeg ikke[&:]
Men altså så perfekt er det ikke her altså.... hagen er ett kapital for seg... har vurdert å asfaltere hele greiene[8D]

Også har jeg mine egne belønningssystem[8D]

ORIGINAL: *Nemi*

Lurer jeg også på [8|]

Sign

ORIGINAL: Frisør1

For ikke snakke om: Pent hår, sminke, siste skrik av moteklær, har full kontroll på barnasklær til enhver årstid, pusser opp gamle møbler og blogger om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Det i tillegg ja.
Og blogger, med bilder til enhver tid med tente stearinlys og hotellrom-stil over hele huset.

Skal ikkje si eg har perfekt liv, men ryddig hus MÅ eg ha[8D] Ellers blir eg sur og gretten!! Så lag uke liste, over hvilket ting du skal gjøre, på hvilken dager!! Da går det knirkefritt[:D] 

Resten er så som så[8D] og ja, sliten er eg...ingen tvil om det! derfor eg det GODT med helg, når en først har helg[:D]

Det i tillegg ja.
Og blogger, med bilder til enhver tid med tente stearinlys og hotellrom-stil over hele huset.

[:'(][:'(]

Hvordan går det ann da????????????

Får svetteperler i panna av bare å tenke på alt samtidig jo!!!!!!![8|]

ORIGINAL: mamma til leah

Skal ikkje si eg har perfekt liv, men ryddig hus MÅ eg ha[8D] Ellers blir eg sur og gretten!! Så lag uke liste, over hvilket ting du skal gjøre, på hvilken dager!! Da går det knirkefritt[:D] 

Resten er så som så[8D] og ja, sliten er eg...ingen tvil om det! derfor eg det GODT med helg, når en først har helg[:D]

Har vurdert dette. Kan jeg få se din liste? Trenger litt inspirasjon[:-]

Hehe, ja.. det hjelper jo på huset.
Men ikke de andre delene.
Og jeg blir jo trippelt så sliten når jeg skal gjøre ekstra etter jobb, samt som jeg da bruker opp tiden min med Amalie på huset.

Jeedda, tidsklemme... var bedre som student gitt [:-][:D]

100% jobb.                                                har mer enn 100%... men sykemeldt nå
Barn.                                                        en på vei.... se neste svar ;-)
Ryddig og rent hus.                                     over hoooode ikke!!!
Et vaskerom som ikke koker over av klær.        så DEFINITIVT
Hjemmelaga middag.                                    det er jo best da.... meeeen... er pølse og  potetmos                                                                  hjemmelaget??
Sexliv.                                                      neh... ingen gubbe!
Sosialtliv.                                                  har i hvert fall facebook og msn da.. og ikke minst bv
Pen hage.                                                 krater!
Er ganske uthvilt.                                       sykemeldt= seeeeint oppe hver dag....

Kjeder meg litt i dag ja.....

Hvordan setter du opp det??

Her ser jeg meg rundt og finner ut hva som trengs ha ha[8D]

Det i tillegg ja.

[:'(][:'(]

Hvordan går det ann da????????????

Får svetteperler i panna av bare å tenke på alt samtidig jo!!!!!!![8|]

Sover kanskje aldri?
Overdose på kaffe?

er i perm, og selv da er ikke huset strøkent, jeg er ikke uthvilt, etc. men har full kontroll på klesvasken da, for det er gøy[:D]

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

Permisjon fra jobben[:D]

Hehe, det er den typen 100% jobb som jeg liker.

Men det som ikke skjer i hjemmet, det hjelper ikke på huset[8D]

Jeg er sykemeldt nå, men det blir man jaggu lat av!!!! Får gjort MYE mer når jeg er i jobb![:D][:D]

Back
Topp