Karianne31
Flørter med forumet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Karianne31
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Karianne31
Snuppa på 2,5 sitter foreløbig bakovervendt, men vokser snart ut av setet sitt. Vi har lett etter bakovervendt sete, men finner rett og slett ikke et som passer i bilen vår. Det provoserer meg egentlig litt, vi har en mazda 6 så det er jo ikke en liten bil heller. Så neste setet her blir desverre forovervendt.
Det har jeg vanskelkig for å tro.. Hvilke seter har dere prøvd da?
Har prøvd, multitech, Acta Graco, og two way elite. Det er plass til setene, men ikke til meg eller mannen i setet foran. 0-18 kg setene er hun snart for lang i ryggen til.
Vel, jeg har ikke akkurat plass til å strekke på bena jeg heller, men ofrer det gladelig for å ha min kjæreste skatt sikret best mulig. Du kan ikke prøve å innbille meg at du ikke har plass til Britax MT bakover og en voksen i passasjersetet foran i en Mazda 6.. Det er et spørsmål om prioritering.
Nei, det går faktisk på sikkerheten til den i setet foran også. Var ikke snakk om å prioritere bort å ikke kunne strekke på bena, men at jeg såvidt kom meg inn i setet og måte sitte med bena godt frahverandre, eller oppunder haka...