Første kom dagen (natten) etter termindatoenKom første til termin? Er noen spennende dager på deg nå![]()
Veeet - det er så spennende hver kveld når jeg legger meg, og liiitt skuffende hver morgen når jeg våkner opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første kom dagen (natten) etter termindatoenKom første til termin? Er noen spennende dager på deg nå![]()
Veeet - det er så spennende hver kveld når jeg legger meg, og liiitt skuffende hver morgen når jeg våkner opp

Mine to siste kom 2 dager over termin, forventer at den siste her gjør det sammeFørste kom dagen (natten) etter termindatoenVeeet - det er så spennende hver kveld når jeg legger meg, og liiitt skuffende hver morgen når jeg våkner opp
![]()
Blir spennende å se når det skjer hos deg nå 
TakkLykke til![]()
![]()

Yeees! Og jeg er SÅÅ klar for å treffe henne nåAnytime now![]()
![]()

Det blir så magiskYeees! Og jeg er SÅÅ klar for å treffe henne nå![]()

Snart din tur å bli gravid!!Det blir så magisk![]()
Nei, nå får han komme41+0![]()

Hun tar seg like god tid som de eldsteNei, nå får han komme![]()

Ja, hunHun tar seg like god tid som de eldste![]()
Vet ikke hvorfor jeg sa han. Hvor langt over gikk du med eldste?Eldste er tatt med planlagt snitt 40+4, så kan liksom ikke regne med den gangen når jeg aldri gikk i fødsel! Mellomste kom 41+5Ja, hunVet ikke hvorfor jeg sa han. Hvor langt over gikk du med eldste?