Du som ble gravid (og gjerne testet ofte)

Når fikk du positiv test?

  • 7 dpo

    Votes: 15 3,6%
  • 8 dpo

    Votes: 38 9,1%
  • 9 dpo

    Votes: 103 24,8%
  • 10 dpo

    Votes: 87 20,9%
  • 11 dpo

    Votes: 63 15,1%
  • 12 dpo

    Votes: 43 10,3%
  • 13 dpo

    Votes: 13 3,1%
  • 14 dpo

    Votes: 33 7,9%
  • 15 dpo

    Votes: 7 1,7%
  • 16 dpo eller senere

    Votes: 14 3,4%

  • Antall som har svart
    416
Jeg testet ofte hver runde, men denne runden var jeg sikker på at det ikke hadde gått så jeg lot vær. Hadde en rar drøm to uker etter eggløsning og inseminering så måtte bare ta en test, jaggu var den positiv
 
Testet veldig svakt på 8 DPO (så svakt at jeg trodde det var en skyggestrek) men fikk en klar positiv 10 DPO
 
Jeg testet hver dag fra 9 dpo og de var alle negative. Fikk ikke positiv før på kvelden ikm. Fikk ganske sjokk da jeg testet negativ på morgenen ikm! Viktig å holde troen oppe og tålmodighet til ikm, jeg kjente på symptomer hele uka men fant på alle mulige årsaker til hva annet det kunne være siden testene var negative.. men så stemte visst symptomene allikevel :)

Denne kommentaren dytter jeg bare på, for den gir jo håp til alle som gir opp på 9-10 dpo ;)
 
Jeg testet hver dag fra 9 dpo og de var alle negative. Fikk ikke positiv før på kvelden ikm. Fikk ganske sjokk da jeg testet negativ på morgenen ikm! Viktig å holde troen oppe og tålmodighet til ikm, jeg kjente på symptomer hele uka men fant på alle mulige årsaker til hva annet det kunne være siden testene var negative.. men så stemte visst symptomene allikevel :)
Å jeg får sååååå lyst til å håpe at det skal gå likevel! Er 13 dpo men bare hvite tester. Ingen mens eller spotting i sikte. Bruker å kjenne mensmurringer en dag i forvegen i hvert fall. Ingenting… Men er øm i korsryggen…
Er cd 30 nå og såååå lei. Har vanligvis mens på cd 26 og maks cd 28.

Hadde jo blitt sjeleglad om jeg plutselig hadde fått en positiv, men alle mine positive tester har vært 9 dpo, 9 dpo, 10 dpo og maks 12 dpo….Mistet den på 10 og 12 dpo. Streifer med positiv 10 dpo forrige syklus.

Har du hatt flere positive tester før? Har det vært rundt samme dpo? Ble det baby av den positive på IKM?
 
Å jeg får sååååå lyst til å håpe at det skal gå likevel! Er 13 dpo men bare hvite tester. Ingen mens eller spotting i sikte. Bruker å kjenne mensmurringer en dag i forvegen i hvert fall. Ingenting… Men er øm i korsryggen…
Er cd 30 nå og såååå lei. Har vanligvis mens på cd 26 og maks cd 28.

Hadde jo blitt sjeleglad om jeg plutselig hadde fått en positiv, men alle mine positive tester har vært 9 dpo, 9 dpo, 10 dpo og maks 12 dpo….Mistet den på 10 og 12 dpo. Streifer med positiv 10 dpo forrige syklus.

Har du hatt flere positive tester før? Har det vært rundt samme dpo? Ble det baby av den positive på IKM?
Åååh jeg håper for deg ❤min bestevenninne testet ikke positiv før to dager etter hun skulle ha mensen, så er absolutt ikke alle som får utslag så tidlig! Jeg kjente det godt i korsryggen også. Jeg er 7+1 idag, så er fortsatt gravid. Har vært på UL og det er i hvertfall på rett plass og fikk høre hjertelyden. Dette var første forsøk på første baby, så jeg har absolutt ingenting å sammenligne med. Men vet det er vanlig at man kan få helt blenda hvite tester slik som jeg fikk, og fortsatt kunne være gravid. Hold meg/oss oppdatert ❤lykke til
 
Back
Topp