Fortsatt ingen mens, men jeg kjenner på en måte nedpress, er konstant tissatrengt og kjenner murringerog vekslende stikkinger i underlivet.
Magen kjennes hard, men det er ømt å ta på den.
I tillegg har jeg siden forrige uke opplevd svimmelhet, lettere kvalme/brekninger.
For 3-4 dager siden begynte jeg å merke halsbrann, noe jeg kun var plaget med siste trimester av forrige svangerskap.
Blir fortere trøtt og i dag opplevde jeg 2 hetebølger. Satt på kontoret og måtte brått åpne vinduet. Satt der i ca 20 minutter før det gikk over. Det var sånn at jeg faktisk begynte å direkte svette.
Og i morrest merket jeg at jeg hadde en metallisk smak i munnen.
I går var luktesansen min mye sterkere enn normalt og jeg fikk gåsehus av Maaruds salt og eddik potetgull fordi det luktet så intenst.
Nå hadde vi fiskeburger til middag og den smakte overhodet ikke som den pleier.
Jeg er 80% sikker på at jeg er gravid. Jeg føler meg gravid, men jeg er nesten redd for å si det høyt tilfelle TR plutselig dukker opp en av de nærmeste dagene.
Det eneste som taler i mot at jeg er gravid er negative tester og en vekslende temperatur..
Jeg er usikker på om jeg registrerer alle fakta rett i FF.
Jeg opplever en økende utføod, men vet ikke hvordan jeg fører det korrekt inn i FF.
Kjenner at frustrasjonen tar overhånd.. jeg har et ekstremt behov for å vite, helst nå!
Hvorfor blir ikke den testen positiv?
Ifølge menstermin burde jeg være 4+4 eller 4+5 i dag... sist testet jeg positivt 4+2