Du og barnefar

I 5 år :)

Vært sammen i 16, gift i snart 10 (og jeg er ikke mer enn 31 :p). Gravid med nr 2 nå.

Sammen i 15 år og gift i 11 år

Vi traff hverandre for 8 mnd siden, ble vel ikke offisielt før for 6 mnd siden. Så her har det gått unna i svingene :P graviditeten var ikke planlagt da :) men dette er virkelig drømmemannen min :)
Så godt å se at det er flere enn meg det har gått litt fort med! :D Jeg har kjent kjæresten min siden 2011, og har vært veldig gode venner siden da. Etter å ha vært på en måte kjærester en stund, ble vi offisielt sammen nå i februar :) Graviditeten her var heller ikke planlagt, men absolutt velkommen! For jeg vet at dette er min mann, som jeg vil leve livet med :D

Vi har vært sammen i snart 7 år og gift i 3 i påsken som var :)

Vi har vært sammen i 12 år, gift i snart 6 år og har to nydelige barn fra før :) Nå ventes siste familiemedlemmet og familien vår er da komplett <3

Vi ble kjent på barneskolen, 4 klasse :) tokk opp kontakten og datet litt, så ble vi sammen den 17 august 2013 og gifter oss 14 feberuar 2015 :-P gikk litt fort, men hsr ukke angret <3

Kjent hverandre i 9,5år og vært sammen i 9år :)

7 år :)

Jeg skiller meg litt ut her :p traff kjæresten i januar. Ble sammen i mars og gravid i slutten av mars. Var ikke planlagt, men vi føler dette er veldig rett. Så vi står ved valget vårt :) skal kjøpe meg inn i huset hans, så jeg og min datter flytter inn til han etter sommeren :)

Jeg skiller meg litt ut her :p traff kjæresten i januar. Ble sammen i mars og gravid i slutten av mars. Var ikke planlagt, men vi føler dette er veldig rett. Så vi står ved valget vårt :) skal kjøpe meg inn i huset hans, så jeg og min datter flytter inn til han etter sommeren :)

Da er vi to! Haha, jeg møtte kjæresten min i januar, og vi ble kjærester i april og gravid samme måned! :p Nå skal vi ha barn sammen og flytter sammen! Ting skjer gitt :p

Da er vi to! Haha, jeg møtte kjæresten min i januar, og vi ble kjærester i april og gravid samme måned! :p Nå skal vi ha barn sammen og flytter sammen! Ting skjer gitt :p
Rimelig likt da ja hehe! Jeg har ei fra før og han 2 gutter. Så vi har begge barn. Men vi tror dette blir veldig bra :D

Back
Topp