Du og barnefar

Kjent hverandre siden ungdomsskolen og vært kjærester siden russetiden, ca 9år
 
Jeg skiller meg litt ut her :p traff kjæresten i januar. Ble sammen i mars og gravid i slutten av mars. Var ikke planlagt, men vi føler dette er veldig rett. Så vi står ved valget vårt :) skal kjøpe meg inn i huset hans, så jeg og min datter flytter inn til han etter sommeren :)

Litt som meg dette, jeg traff han i slutten av desember... Så ganske nytt forhold. Ikke planlagt her heller, men nå ble det jo sånn. Mitt 4. og hans 1. barn. Veldig spente begge to
 
Møtte kjæresten i desember, gravid i mars, fant ut av det for 3 uker siden... Lite planlagt for å si det sånn
 
Vi møttes i august 2010, og 5 mnd senere var det et uventa blått pluss på testen. Det ble en del utfordringer i og med at vi bodde i forskjellige landsdeler, men vi valgte å satse og det angrer vi IKKE på. Dette er virkelig mannen i mitt liv. Veien mot en lillebror eller lillesøster har vært kronglete, og ikke så enkelt som vi trodde. Vi har et ivf forsøk bak oss og mens vi ventet på oppstart av forsøk nr 2 så klarte vi det jaggu på egenhånd! :D Ellers så gikk han ned på kne 5/12-15 og vi planlegger bryllup i Karibien når minste (og siste) er ca 2-3 år :) Livet er ikke så værst (bortsett fra den hersens kvalmen da...) :p
 
Møtte kjæresten i desember, gravid i mars, fant ut av det for 3 uker siden... Lite planlagt for å si det sånn
Jeg møtte også kjæresten min i desember og ble gravid i mars. Men jeg har visst det siden første dagen mensen uteble
 
Har vært samboere i litt over 3 år. Ble kjent 1 mnd før vi ble sammen og samboere.
 
Jeg møtte også kjæresten min i desember og ble gravid i mars. Men jeg har visst det siden første dagen mensen uteble

Hehe, godt vi er flere! :D såpass, jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid pga manglende eggløsning... Så var aldri obs på symptom- selv om det egentlig var åpenlyst! :p
 
Må jo være en fantastisk beskjed å få siden du ikke trodde du kunne bli gravid da
 
Back
Topp