Du og barnefar

Kjent hverandre i 7år, vært sammen 5,5år. Har vært forlovet i 2,5år. Skal gifte oss neste sommer.

Vært sammen 11,5 år, kjent hverandre ca like lenge og bodd sammen nesten like lenge ;) Hadde vært sammen i fire år da førstemann ble født.

Vi traff hverandre for 8 mnd siden, ble vel ikke offisielt før for 6 mnd siden. Så her har det gått unna i svingene :P graviditeten var ikke planlagt da :) men dette er virkelig drømmemannen min :)

Ble kjent når jeg var 14, men ikke sammen før jeg var 17, og nå vært sammen i 10 år :) Så da har jeg kjent han i 13 år! ;)

Kjærlighet ved første blikk her :) Snart 7år sammen, forlovet i over 1år ❤️ Jeg var 15 år, og han 17 år da vi ble sammen :)

Kjent hverandre i 6år, vært sammen i ca 5,5:)

Vi har kjent hverandre i 13 år, vært sammen i litt over 7 år, bodd sammen like lenge og gift i et halvt år i dag :D nå gleder vi oss til lillesøster eller lillebror kommer og beriker livene våre :)

Ble kjent med hverandre litt før vi ble sammen for snart 7 år siden. Å vært gift i snart 4 år

Kjent hverandre fra vi var rundt 5 år. Vært sammen i litt over fem år, snart vært gift i 2 år :)

Kjent hverandre og vært sammen i 7 år <3

Vi traff hverandre i januar 2010.. vært sammen siden februar 2010.. :)

Kjent hverandre i 5 år, samboere i 3 av disse årene og gift 1 år så langt ^^ så vært sammen i 4 år ah tiden går fort.

Vi traff hverandre for 14 år siden, herlighet nå følte jeg meg gammel! Vi ble kjærester samme året. Jeg var 18 da, nå er jeg 32, vi er gift og venter nr.4!

Kjent hverandre i nesten 4 år, vært sammen i 2,5 år, gifter oss i juli :happy:

Back
Topp