Drittsnø!

YoMama

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Jeg har mer enn nok med å jobbe fullt med den kroppen her. Nå må jeg måke når jeg kommer hjem i tillegg. Samboeren jobber skal jobbe endel overtid, så dette blir en bra uke.

Beklager negativiteten, men beg å hylgrine da jeg så all snøen i dag tidlig:/ Det går liksom akkurat å være i en veldig krevende jobb. Har virkelig ikke noe liv ved siden av - er bare sliten...

Utblåsning!

Skjønner hva du mener! Med full jobb, henting i barnehage i en annen bydel, så hjem med 4-åringen på to busser- er jeg helt oppbrukt når dagen er over! Dårlig samvittighet for å ikke orke å lage ordentlig og sunn middag hver dag, blir av og til noe lettvinte løsninger. Og bruker helgen på å "komme meg ovenpå". Snømåking på toppen hadde bare vært toppen av kransekaken! Føler med deg!!

Kan du ikke se om du får tak i en f.eks ungdom som vil tjene seg noen penger for å måke snø da?☺ ikke noe kjekt å ha det sånn..

Få betalt noen til å ta snømåking etc?

Og om man er så sliten man ikke orker å ta seg av barn/ligger hele helgene Osv hadde jeg glatt bedt om gradert sm og eller hatt fridag eller kortere dager. (Jeg kunne fint jobbet mer enn jeg gjør men da går de dagene til med sofasliting og smerter, synes jeg har nok smerter/sliten nå som det er)

Føler virkelig med deg.Vi bodde på Østlandet før, og jeg savner ikke måkingen hver vinter. Bedre med regn syns jeg. Kan du spørre snille naboer om hjelp? Er kanskje noen som har snøfreser?

Skjønner deg! Her er det ikke kommet så kjempe masse ennå så det er ikke noe "måkegrunnlag" ennå.
Vi er også veldig heldige. Vi har en som måker oppkjørselen vår.
Er eventuelt bare trappa vi må måke.

Føler virkelig med deg.Vi bodde på Østlandet før, og jeg savner ikke måkingen hver vinter. Bedre med regn syns jeg. Kan du spørre snille naboer om hjelp? Er kanskje noen som har snøfreser?

Så bra flere er enige:) Følte meg sytete. Problemet er den snøen som kommer ila dagen. Vi bor i en gammel trang gate, så det er liksom et problem med plassering av bil hvis ikke det blir måket på dagtid. I dag gikk det heldigvis greit. Får håpe det ikke blir like ille som i fjor. Da var det helt syke mengder, men det brydde meg ikke så mye å måke. Kroppen fungerte litt bedre;)

Back
Topp