Drittlei!!!

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Av å ha baby oppi ribbena konstant, slik at det er umulig å ligge eller sitte normalt!
...og ha en gubbe som er totalt uforstående til hvorfor humøret mitt ikke er på topp. Trenger noen til å dra opp humøret mitt, ikke til å bli enda surere enn meg...spesielt ikke når den eneste grunnen han er sur er pga meg! Vond sirkel dette altså...
Flere med menn som ikke helt klarer å skjønne greia?

Ikke alltid mannen her heller forstår nei.. Har forklart opptil flere ganger at når jeg er grinete så blir det bare en million ganger verre om han blir sur tilbake. Virker som det begynner å synke inn nå, da ;) Ting tar tid.. Men tror nok det har en del å gjøre med at han ikke skjønner hvorfor jeg er sur, og dermed automatisk tenker at jeg er sur på ham, så han går litt i forsvar virker det som :p

kjedelig når mannen ikke forstår og bare blir sur... eg er heldig som har en mann som ikke klager eller blir sur... han sier kanskje mye "mhm, eller ok, så om han egentlig hører alt eg sier, det vet eg ikke. ;) Men det er og helt greit, for det virker hvertfall som han bryr seg og det er jo bra :)

Av å ha baby oppi ribbena konstant, slik at det er umulig å ligge eller sitte normalt!
...og ha en gubbe som er totalt uforstående til hvorfor humøret mitt ikke er på topp. Trenger noen til å dra opp humøret mitt, ikke til å bli enda surere enn meg...spesielt ikke når den eneste grunnen han er sur er pga meg! Vond sirkel dette altså...
Begynner også å bli lei av akkurat det jeg også! Lille presser noe veldig mot ribbena, så klarer ikke sitte vanlig rett opp og ned, og holder på å skrive en bacheloroppgave som jeg må rekke å levere før termin (3 uker igjen:-o)! Ikke så lett å skrive oppgave liggende liksom:-p Men mannen er heldigvis veldig forståelsesfull, og prøver å finne lure løsninger og arbeidsstillinger til meg:-) Så her er det nok heller mannen det er synd på, siden all min frustrasjon desverre går litt for ofte utover han om dagen:-/

Her er jeg 39+4 og merker ennå ingenting til ribbein-plager! :)
Ikke har han reist ned i bekkenet heller i og med at jeg er førstegangs.
Hvor langt er dere på vei?

Er så lei nå at jeg har begynt å gjøre kjerringråd for å sette i gang fødsel selv.. Men det ser ikke ut til å funke noenting o_O :( noen som har noen tips?

Her er jeg 39+4 og merker ennå ingenting til ribbein-plager! :)
Ikke har han reist ned i bekkenet heller i og med at jeg er førstegangs.
Hvor langt er dere på vei?
Jeg er 41+1 altså termin i morgen! Har heller ikke kjent noe til ribbeinsplager. Er førstegangs. Han er godt nede i bekkenet da!:) men er ikke noe jeg plages av.

Er så lei nå at jeg har begynt å gjøre kjerringråd for å sette i gang fødsel selv.. Men det ser ikke ut til å funke noenting o_O :( noen som har noen tips?
Jeg lagde fødepizza på tirsdag, spiste en ananas onsdag, gikk på kjøpesenter og i trapper*ikea torsdag, på fredags morgen ble hun født ;-)

Ingen garantier!
Hun kom uke 41+2.. :-P

Skulle tro det var meg selv som skreiv..... Har det akkurat likt... Så glad mannen har lang arb uke med dager fra 06-18:p Kan surke så mye jeg vil, heeelt alene :)) Og gjøre hva jeg vil uten at han har det værre etter en lang dag på jobb:p

Jeg er 39+0/38+6 i dag, og har baby så trykt opp i ribbeina og ned i systemet som mulig. Begynner å bli rimelig sliten, lei og utålmodig.. Det verste er at det er så trangt at jeg ikke klarer å puste normalt. Vert heilt galen

Back
Topp