Dritt lei - syteforum

T88

Betatt av forumet
Er det noen flere der ute som føler seg fødeklare? Det er 8 uker til termin, men jeg kunne gjerne blitt ferdig idag. Merker det er tungt på kroppen. Lillegutt har lagt seg med hode ned, så jeg har mye bekkensmerter og sliter med å gå.
Vanskelig å finne sovestilling, og våkner med smerter. Også er det denne halsbrannen.

Jeg er fortsatt litt jobb, men er presser meg altfor mye og har for lite energi til å gjøre en god nok jobb slik som ting er nå. Skal ordne meg 100% sykemelding.

Også er det listen av alt man føler man må få gjort før den lille kommer. Listen er lang! Men stellebordet er oppe, klærene er vasket. Og jeg har kjøpt en pakke bleie for å roe ned nervene!

Kjenner du deg igjen? :-P

Ja nå er jeg passe lei. Sliter med kynnere og bekkensmerter. Klarer så vidt å bevege meg før jeg er helt øddelagt. Hjelper ikke at samboeren ble operert i går og at jeg nå må gjøre alt husarbeid og alt med datteren vår på 10 mnd... Er 9 uker til termin, men håper lillesøster gjør som storesøster og kommer 3 uker før termin :)

Ikke så lei, men veldig utålmodig etter å møte lillebror og få baby i hus igjen. :)

Nå som sist prøver jeg å ha en positivt innstilling, tross endel plager, ellers blir de siste to månedene så uendelig lange og slitsomme. ;)

Men som andre nevner, det hjelper å være 80% s.meldt slik at jeg har mest mulig energi og minst mulig vondt. :)

Kunne godt tenke meg å slutte å jobbe. Har mast meg til 50% sykemelding, men siden jeg vanligvis bare jobber 50% hjelper jo ikke det. Legen min er en av dem som ikke liker å gi ut sykemeldinger...

Jeg har hatt et tungt svangerskap de første 6 mnd, med hyperemesis og sykemelding siden august. Nå er formen endelig mye bedre og jeg er tilbake på jobb :) jobber 80% og syns det er topp for øyeblikket! Travle dager på jobb, men syns det er fint - for da går dagene så mye raskere!

Jeg har hatt et tungt svangerskap de første 6 mnd, med hyperemesis og sykemelding siden august. Nå er formen endelig mye bedre og jeg er tilbake på jobb :) jobber 80% og syns det er topp for øyeblikket! Travle dager på jobb, men syns det er fint - for da går dagene så mye raskere!
Så bra!

Besvime på butikken har også sin sjarm... Og når bekkenet er så dårlig at man sliter med å komme opp så føler man seg veldig lur...

Kommer meg hjem og her har de gravd over fiberkabel så vi har hverken tv eller Internett.

Da endte det med 100% sykemelding her, dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å stå lengre i jobb men veldig letta over å endelig kunne prøve å samle litt energi slik at man får hodet over vann igjen!

Jaaaaaa, jeg er drittlei:-/ vil bare få prinsessa iarmene mine og komme meg opp å ut igjen.. Bli fri bekkenplager og bare koooooose meg med trekløveret mitt❤️

• Liker
Reactions: T88
Gleder meg til trilleturene!! Med smertefritt bekken! Det å være mobil - kunne røre på seg uten smerte.
Savner å gå turer uten å få akutt bekkensmerter og kynnere :-(

Og gleder meg til kosestunder med lille bebis i armene <3

Dritt lei ja.. 6,5 uke igjen og 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. Hadde nok ikke vært så lei om jeg hadde klart å gjøre noe uten å få vondt. Blir gal av å bare være hjemme! Er også veldig utålmodig og vil se jenta mi NÅ! Haha, føler meg som en bortskjemt utålmodig 3 åring:D

• Liker
Reactions: T88
Har ikke spesifisert prosent eller anntall timer i kontrakten, bare at jeg kan jobbe opp til 40 timer...

Da ville jg hørt med jordmor om å søke svangerskapspenger, vanskelig å tilrettelegge med gradert sykemelding i slike tilfeller tydeligvis.

Jepp!!! Synes det er mer slitsomt enn koselig om dagen. Gleder meg noe vannvittig til å bli ferdig!

Akurat idag er eg lei. Formen min er piss dårlig . Tett i nasen vond hals svider i halsen vond i bihuler. Tårarna rinner. Uff førsta gången eg er syk siden eg blev gravid.

Back
Topp