dritt katt

ma 84

Elsker forumet
nå har den h......... katta dritti inne igjen, har vært inne i toppen 2 timer. har jo mark og er dårli i magen, men er det muli! har mest lyst til å banke vette av den, blir så forbanna, men her etter blir det ingen kjære mor når han driter. han skal få kjenne på lukta selv her etter ja!
blir så forbanna på den katta, han maser, driter, eter og sover. skjønner ikke hva jeg skal gjøre med den. men fortsetter det sånn er vi nødt til å ta livet av den, for det fungerer ikke lenger.
han er jo dårli, og derfor har jeg ikke blitt så sinna på katta, for det er jo synd på han å da, men det er synd på meg som mister matlysta pga at katta abselutt må drite inne.

måtte bare få ut litt aggresjon

gir du kan kur da???
Da blir han jo fort frisk mener jeg.. Men sier han ikke ifra hvis han må ut? det gjør katta mi, hun mjauer en del.. Også slipper jeg henne ut bare...
Har da hendt en del ganger at hun har driti inne også.. Forrige gang hadde hun også mark, var blod og dritt på regntrekket til Sander.. da var jeg forbanna da...
Og hun dreit bak vaskemaskin en gang... vi fant det ikke og det lukta så dritt overalt.. nei fysj...

Nei, er faktisk mye mas med katter synes jeg. Glad hun er ute mesteparten av tida jeg da men..

fikk kur på tirsdag 15 nov! trodde han var blitt bedre men det ser ikke sånn ut, papiret ble bløtt når jeg la det på skitten. nei han sier ikke ifra, han bare setter seg å splæsjer ut det han skulle ha hatt ut! så jeg vet ikke helt hva som er galt med han, skal til dyrlegen med han idag tror jeg så får vi se hva de sier, må veie han o.l kanskje var det for lite med en tablett. det er jo litt synd på han også da

jeg måtte gi pusen min det i tre dager jeg og ser ut som om hun er bra nå...
Så kan nok hende du også må det!
Men veldig irriterende at han ikke sier fra da.. Men hvis du har kattesand inne da?? da driter han vel oppi der? kasnkje greit å ha det en plass sånn i tilfelle han må på do eller noe?

tenk å være så korttenkt! takk. skal høre med dyrlegen også, om hva som kan feile han

hehe.. gjør det du [:)]

takk takk

hvis katten din ikke re blitt bra så må du jo ta den med til en veteriinær!! du hadde vel tatt med barnet ditt til legen?? og ikke gi den masse ormekur som ikke virker da blir den bare dårligere!! hvis det har utviklet seg med mark kan dette være dødelig! og svært smertefult og de har ingen kontroll når avføringen kommer.

det er derfor jeg skal snakke med dyrlegen. de sa jeg måtte prøve ormkur, og kanskje en til om 14 dager.
jeg også tenker jo på det at dyr er som barn, så jeg prøver jo mitt beste! vil jo ikke miste han heller da, hadde han vært frisk hadde han fått mer ris om han hadde bæsja inne men pga at han er dårli slipper han unna. det er jo sikkert ikke godt å være katt når det er som det er.
er ikke så flink med dyr. men takk for tipset det er bar at noen svarer

nå ar vi vært til dyrlegen, katta må bare få litt tid på seg. så da er det bare å vente[&:]

det var bra det ikke var veldig alvorlig da.. god bedring til pusen din[:D][:D]

det finnes luktkuler å få kjøpt på apoteket som du kan legge der den pleier å drite,som gjør at den ikke driter der!!! bare ett lite tips så du kanskje slipper å avlive den!

takk for tipse sicaa.
lunas(katta) mjauer takk til deg bast og til panterinnen[:)]

Stakkars katten!

Tror du må prøve å være mer tålmodig med han. Han har sikkert vondt og lite kontroll pga at han er dårlig. De fleste katter lider hvis de må gjøre fra seg et sted de VET at de ikke skal gjøre det. Kjøp en kasse til katten, for da går han der hvis du setter han oppi den et par ganger sånn at han vet at den er der. Det hjelper sikkert å legge til rette for katten.

Lykke til!

M

pass på dere som er gravide med å komme nær katte bæsj.... den kan gjøre dere syke slik at dere mister barnet! Kan ikke huske hva sykdommen heter, men det er det samme som sauene kan få!

hmpf..! [:@] "ta livet av.." - verste jeg har hørt, stakkars pusen [:(] ikke hans skyld at`n er syk da...! håper det går bedre med pus nå, og at du ikke er sint lenger.. [:o]

Back
Topp