ma 84
Elsker forumet
nå har den h......... katta dritti inne igjen, har vært inne i toppen 2 timer. har jo mark og er dårli i magen, men er det muli! har mest lyst til å banke vette av den, blir så forbanna, men her etter blir det ingen kjære mor når han driter. han skal få kjenne på lukta selv her etter ja!
blir så forbanna på den katta, han maser, driter, eter og sover. skjønner ikke hva jeg skal gjøre med den. men fortsetter det sånn er vi nødt til å ta livet av den, for det fungerer ikke lenger.
han er jo dårli, og derfor har jeg ikke blitt så sinna på katta, for det er jo synd på han å da, men det er synd på meg som mister matlysta pga at katta abselutt må drite inne.
måtte bare få ut litt aggresjon
blir så forbanna på den katta, han maser, driter, eter og sover. skjønner ikke hva jeg skal gjøre med den. men fortsetter det sånn er vi nødt til å ta livet av den, for det fungerer ikke lenger.
han er jo dårli, og derfor har jeg ikke blitt så sinna på katta, for det er jo synd på han å da, men det er synd på meg som mister matlysta pga at katta abselutt må drite inne.
måtte bare få ut litt aggresjon