Dritlei!!

VeJe

Betatt av forumet
Huff, mener ikke å være sytete for jeg har virkelig ingen ting å klage over til sammenlikning med enkelte andre her inne. Men jeg er altså dritlei av å gå gravid og lengter sykt etter å få kroppen min for meg selv igjen. Nå skal det sies at jeg bare hadde 5mnd pause mellom forrige svangerskap og dette, mitt valg så klart, så jeg biter tenna sammen...

Jeg er nå 36+1 og tenker at så lenge jeg passerer 37 så håper jeg lillemor er like utålmodig som meg og at fødselen setter i gang. Vet jeg drømmer, men blir kvalm av tanken på mulig overtid eller at jeg i det hele tatt skal gå tiden ut. Er klar over at lille har det fint i magen osv, men helt seriøst så kjenner jeg på en panikkfølelse av å skulle gå særlig mye lengre! Er det flere som har det slik?

Jeg er på sett og vis utålmodig, for jeg ønsker jo å bli kjent med den lille i magen som skal være i livet vårt for alltid. Er 39+2 i dag, men veit hvor bra det er for den lille å være i magen de 40 ukene som er satt av. Risikoen for sykdom minsker og barnet er som regel mye sterkere og "kvikkere" [emoji4] det er i allfall min motivasjon til å ikke bli "lei".

Jeg er også litt lei nå. Mest fordi jeg fortsatt er en del kvalm. Gleder meg til å bli kvitt kvalmen og få normal matlyst igjen! Samtidig vil jeg gjerne ha litt permisjon før hun kommer, samt at det er best for henne å bli der litt til, så får bite tenna sammen noen uker til. 36+3 i dag.

Er rimelig lei selv. Er så lei av magen som er i veien for alt....og kommer borti alt.
Er uke 38+1,så blir max 3 uker til. Skal ikke gå mer enn en uke over termin denne gangen.

Jeg er ikke lei av å ha henne i magen... men kan godt brenne krykkene snart.... de er jeg drittlei... bare gått på de siden 18. September...

Jeg skjønner deg godt i og med du ble gravid så kort tid etter førstemann. Jeg er ikke lei i det hele tatt. Trenger de siste ukene for meg selv før den nye tilværelsen. Prøv så godt du kan å nyte den siste tiden. Det blir travelt nok når babyen kommer, og h*n er her om kort tid uansett

Veldig lei jeg også! Er så klar for at hun skal komme ut. Leter og leter etter tegn uten hell enda :confused:

Jeg håper han trives i magen litt lengre, så jeg kan hvile og styre litt på her hjemme. Nesten så jeg skubbet mannen unna i natt, redd for at sengehygge kunne starte noe :p

Jeg gleder meg til permisjonen nå før hun kommer, så jeg er ikke lei! Skal baare kose meg og slappe av!! Men kan godt hende at ettersom dagene går at jeg kommer til å kjenne litt på det! :p

Er ikke lei av å være gravid men veldig lei av å ta sprøyte i magen når den e så stor å stram.

Jeg er lei av å være gravid, i den grad at jeg er lei av å ha vondt pga bekkenløsningen. Hodet har begynt å feste seg, så kjenner at det begynner å bli bedre. Men nå er jeg bare trøtt og sliten, vil bare sove :P

Har det helt likt her... kjempe lei og vil bare bli ferdig! Hver kynner er et håp om at det tar seg opp, like skuffa hver gang og dagene blir sååå lange! 37+4...

Jeg er lei av å være et trøtt og slitent hormontroll... Var ikke slik da jeg var gravid første gang, så har vært skuffet over at det har vært så himla opp og ned i dette svangerskapet :sorry: Tror mye av det kommer av at jeg er så redd for at fødselen skal gå til h****** igjen, så har vært ekstra ustabil nå som termin nærmer seg. 39+1 i dag.

Greit å vite at vi er flere, men også at noen kan finne roen denne siste tiden. Det er ikke lille i magen jeg er lei, ønsker henne det aller beste, men jeg savner å føle meg lett i kroppen, kunne stå opp av senga på normalt vis og strekke til med lek og morro med de andre tre barna mine. Savner overskuddet og en sprek kropp rett og slett, ikke en kropp som får kynnere bare av å gå opp loftstrappa...
Vel, vel - trøster meg med at tiden nærmer seg!

Back
Topp