VeJe
Betatt av forumet
Huff, mener ikke å være sytete for jeg har virkelig ingen ting å klage over til sammenlikning med enkelte andre her inne. Men jeg er altså dritlei av å gå gravid og lengter sykt etter å få kroppen min for meg selv igjen. Nå skal det sies at jeg bare hadde 5mnd pause mellom forrige svangerskap og dette, mitt valg så klart, så jeg biter tenna sammen...
Jeg er nå 36+1 og tenker at så lenge jeg passerer 37 så håper jeg lillemor er like utålmodig som meg og at fødselen setter i gang. Vet jeg drømmer, men blir kvalm av tanken på mulig overtid eller at jeg i det hele tatt skal gå tiden ut. Er klar over at lille har det fint i magen osv, men helt seriøst så kjenner jeg på en panikkfølelse av å skulle gå særlig mye lengre! Er det flere som har det slik?
Jeg er nå 36+1 og tenker at så lenge jeg passerer 37 så håper jeg lillemor er like utålmodig som meg og at fødselen setter i gang. Vet jeg drømmer, men blir kvalm av tanken på mulig overtid eller at jeg i det hele tatt skal gå tiden ut. Er klar over at lille har det fint i magen osv, men helt seriøst så kjenner jeg på en panikkfølelse av å skulle gå særlig mye lengre! Er det flere som har det slik?
Tror mye av det kommer av at jeg er så redd for at fødselen skal gå til h****** igjen, så har vært ekstra ustabil nå som termin nærmer seg. 39+1 i dag.