Drikker du nok?

Jeg drikker nok for mye, men føler meg alltid tørst pga allergier. Mitt råd er å finne ut om man har allergier dersom man føler man drikker for mye væske i løpet av en dag. Jeg drikker vann fra flaske, sikkert 1,5-2 liter om dagen, pluss kaffe, melk etc og noen gang også brus eller iste.

Desverre alt for lite. Kan gå flere dager mellom hver gang jeg drikker vann. :o heldigvis er tuppa veldig glad I vann :)

Det varierer veldig, men om jeg har drikkeflaske med kaldt vann stående på bordet blir det som regel en del vann :)

Om jeg husker å fylle vannflaska drikker jeg gjerne 3 halvlitere om dagen med vann. :) liker ikke å drikke av glass

Enig med denne! Jeg drikker stort sett kaffe på dagen å kanskje te/kakao på kvelden. Blir jeg tørst innimellom drikker jeg et glass vann. Kroppen sir ifra når den trenger væske :)
Du husker vel på ikke å drikke kaffe i nærheten av tvillingene dine? Må være veldig forsiktig med varme drikker rundt små barn. Men skjønner at kroppen trenger kaffe for å holde seg igang ;-)

Jeg er bare flink hvis jeg har en flaske vann ved siden av meg så det er mitt tips :) og er veldig godt med isbiter i flasken eller at du legger den i frysen om natten med litt vann i og fyller på vann om morgenen da har du iskaldt vann lenge

Jeg er ikke flink nok til å drikke.. Spesielt ikke til å drikke vann. Som flere andre har nevnt her drikker også jeg kun kaldt vann. Dersom vannet blir lunket drikker jeg det ikke. Jeg har også merket at jeg drikker mer vann hvis jeg har en vannflaske ved meg..

Drikker mer vann når jeg drikker av camelbak flaska ;)

Etter at jeg ble gravid bytta vi ut brus med faris og det hjalp skikkelig men drikker en del te gjennom dagen også ;P siden kaffen er det helt slutt på for tiden!

Sliter med det samme :/
Vann frister overhodet ikke. Så blir dessverre en del brus. Jeg som trodde jeg kom til å bli så sunn når jeg ble gravid.. :)

Dricker 2 glass vann per måltid. Og dricker med isbitar då dricker eg mer

Ja fyller opp camelback flasken flere ganger om dagen nå som jeg går gravid hjemme.

Men når jeg går ute i 8 minusgrader frister det lite med vann.
Avstår fra kaffe og te i mer enn noen kopper i uka.

Jeg skulle nok vært flinkere å drikke når jeg er på farten i vinter. Skjerpings.

Sliter med å drikke nok

Camelbak eller 0,6-0,7 flasker med sånn drikketut fra olden og imsdal gjør at jeg drikker mer. Får i meg masse på hver slurk.
Liker ikke vann fra glass om det har stått litt, føler det blir støvete eller noe. Og gidd ikke skifte det hele tiden heller.

Er stort sett flink til å drikke vann, men er avhengig av å ha isbiter i, for jeg greier ikke drikke når det blir litt mot romtemperert. Fikk oss isbitmaskin i julegave, så nå er det tilgjengelig hele tiden :D Har også gjerne sitron/appelsin/limebåter i vannet for å få litt smak på av og til.

Back
Topp