Drikker du cola?

Noe av det samme skjer når du driller Fanta og sprite også;) Ikke det med koffein, men alt det andre...
Alt med måte tror jeg er greit. Er forresten ikke glad i brus i det hele tatt fordi jeg får halsbrann. Sist jeg drakk brus var en halv boks sprite zero da jeg kastet opp på en båt mellom Danmark og Tyskland i fjor sommer.

Off! Jeg drikker Pepsi max, men det er sikkert ikke noe bedre :)

Jepp, drikker cola.

dihydrogenoksid er farlig i rette mengder/tilstand det også, forårsaker erosjon, hovedbestanddelen av sur nedbør, i stor mengde blir folk forgiftet av det, gir utallige brannskader og frostskader årlig, allikevel anbefales det av alle du spør ;):D

Drikker ikke cola (eller brus generelt) men mannen drikker alt for mye og jeg liker det ikke..

Cola kan også brukes som avløpsåpner har jeg hørt :P Drikker veldig sjelden no lenger, blir den enslige sprite'en den sjeldne gangen jeg er på kino liksom. Men var totalt avhengig av Coca cola da jeg var lita og i tenårene, mest på grunn av dårlige vaner overført fra min mamma som ikke kunne nå dagens ende uten noen liter cola...

Brus og energi drikker trenger ikke kroppen i det hele tatt. Men coca cola smaker dessverre veldig godt.

Back
Topp