Drikker dere

Nei

Kuttet ut min doble mokka.. men pepsi max på morgenen må jeg ha. Men holder det til 0,5 liter om dagen..mot en smuuule mer tidligere.

Drikker ikke kaffe til vanlig heller, så nei ;)
Liker ikke pepsi max lengre heller... Går i vann med isbiter, og appelsinjuice her :p

Nei, har aldri likt kaffe heller :-) drakk litersvis med Pepsi Max før, men nå frister det ikke lengre...

Nei, har aldri likt kaffe heller :-) drakk litersvis med Pepsi Max før, men nå frister det ikke lengre...

En skjelden gang på kafé, blir kvalm av kaffen hjemme. Drakk en latte rett før ul uke 13, babyen var helt i 100 så tenker holde meg til te heretter. :/

Jeg kuttet det helt ut, men det skal sies at jeg har aldri vært noen stordrikker av kaffe, så det gjør meg ingenting :-)

Syntes det ikke smaker noe godt lengre! Men tar noen slurker innimellom når jeg er en zombie :P

Heldigvis ingen kaffedrikker :P

Drikker en kopp kaffe i ny og ne. Jeg liker bedre te og drikker et par kopper med fruktte hver dag. Før graviditeten drakk jeg mye urtete, spesielt Pukka, som jeg nå har måttet kutte ut pga. graviditeten.

Last edited:
Jeg har spydd i en måned, så kaffe har jeg rett og slett helt avsmak fra. Hvis jeg får lyst på kaffe igjen, kommer jeg til å ta meg det, men holde meg til en kopp om dagen :-)

Back
Topp