Drikker dere

Drikker en kopp en gang i blant, men prøver å holde koffeininntaket til det minimale :)

Begrenser det til en kopp om dagen (+ en kopp te av og til). Litt kaffe må jeg ha for å fungere. I følge matportalen skal jo 1-2 kopper være ok :)

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe og te. Synes den smaker supert, har funnet ut at "kaffein om morran for å fungere" bare er psykisk for min del.

Så ja, da koser jeg meg ubekymret med koffeinfrie alternativer i steden :)

En kaffekopp på jobb iløpet av dagen :) jeg drikker ikke noe anna med koffein da all teen jeg evnt drikker er uten og jeg ikke drikker brus o.l

Selv tar jeg og en kopp i ny og ne i sosiale sammenhenger, men det er en av mange ting jeg bare har mistet lysten på! :-) Ellers har jeg fått dilla på buljong av alle ting!! :-o Det er jo veldig salt, men håper det går greit.. Tror at kroppen styrer sine behov ganske godt selv.. :-)

Ja, veldig glad i kaffe :-) Men drikker max 2 americano til dagen. Er mindre koffein i espresso baserte drikker så det passer veldig bra ;-)

Kaffe verken smaker eller lukter godt lenger.... Men drikker et par kopper te om dagen da, deilig Phukka-te...

Jeg elsker kaffe og nesten gruet meg før jeg ble gravid til at jeg måtte kutte ned til to kopper om dagen. Men det ordna kroppen opp i sjøl for nå tåler jeg verken lukta eller smaken....:-)

Nei, jeg har en tendens til å ikke like det når jeg er gravid visst, drakk det ikke sist, og ikke nå, ellers, når jeg ikke er gravid, så elsker jeg det :p

Jeg drikker vanligvis mye kaffe, kuttet til en kopp om dagen når jeg ble gravid - men nå drikker jeg ingenting, mistet helt lysten på det.

Drikker fort et par kopper når vi er på besøk, men hjemme smaker det høgg.

Drakk det før, men nå blir jeg dårlig i magen. Klarer heller ikke pepsi max lengre!! Det drakk jeg daglig før!

Ja drikker litt kaffe, et par små kopper noen ganger i uka. Eller en latte når jeg er ute.

Orker ikke kaffe nå nei. Men blir et par flasker cola zero om dagen istedet....

Jeg har sluttet, drakk alt for mye før jeg ble gravid, så fant vel en gylden mulighet nå til å gi meg :) kan være jeg tar en kaffe latte hvis jeg absolutt må :)

Er ikke så glad i kaffe.. Men er veldig glad i iskaffe da, drikker det sånn typ 1-2 ganger i uken. Te derimot drikker jeg en annenhver dag :)

Back
Topp