Drikker dere kaffi?

Nå har jeg byttet helt til koffeinfri. De på jobb har stusset litt på det, men heldigvis gått på forklaringen om at det er fordi jeg får så hodepine i helgene når kroppen min ikke får like mye koffein:p

Er avhengig av en iskaffe på morningen. Men innbiller meg at det er mest melk og sukker :p
Tar ofte en kaffekopp på jobb og, men som regel rekker jeg to små slurker før den blir kald.

Det er værre med colaen, der kan det kanskje tenkes at jeg innimellom går over anbefalt mengde :o (men jeg prøver å la vær altså :p )

Maks en kopp til dagen, som regel ikke det engang.

Niks! Men det er fordi jeg ikke drikker kaffe i utgangspunktet. :p

Holder på og daue når samboer drikker kaffe. Jeg har oversensitiv nese. Er proppfull i symptomer.

Klarer ikke å slutte med kaffien :-( sluttet med røyken da vi begynte å prøve, så har holdt meg i 5 uker snart. Tenker at litt kaffi vil jeg unne meg :-)

Jeg er så trøtt om dagen at det er sykt vanskelig å holde seg unna kaffe! :wideyed: Men har drukket maks en halv kopp de siste dagene.. Det hjelper veldig når jeg er trøtt på jobb (mulig det er psykisk, men likevel..) får håpe det blir lettere etterhvert :p

Drikker ett par tre kopper iløpet av dagen:) er til vanlig en skikkelig kaffekjerring så det er fryyyytktelig vanskelig å holde seg unna;) I de to forrige graviditetene har kaffe begynt å by I mot meg når kvalmen har meldt seg så får se hvor lenge jeg liker kaffe denne gangen;)

Før nyttår drakk jeg pepsi max som om det var vann og minst tre kopper kaffe hver dag... Bestemte meg for å slutte med brus og dermed kuttet jeg ned på kaffe'n etterhvert. Siden jeg håpet jeg var gravid så var det ikke så vanskelig som jeg trodde, men jeg gikk på en skikkelig smell et par dager før jeg testa.. tok tre kopper ganske raskt etter hverandre mens ei venninne var på besøk, var helt gira da hun dro og føltes ut som om blodpumpa var i høygir... Så jeg ble skikkelig skremt, og har holdt meg unna siden....

Drakk veeldig mye kaffe før, trappet ned til 1 kopp om morgenen når vi begynte å prøve.
Holder meg nå enda til 1 kopp ellers fungerer jeg ikke resten av dagen:dead: ;) holder meg unna brus og te som inneholder koffein og :)

Jeg drikker ikke kaffe, men drikker Pepsi-Max. Kutter litt ned når jeg er gravid nå. :)

Drikker en halv kopp nå, og det er egentlig alt, men føler likevel at jeg heller nedpå med gift :( så jeg kommer nok til å slutte helt snart ;)

Back
Topp