Drikker dere kaffi?

Drikker lite kaffe til vanlig også, så nei:) Holder meg også unna cola og te.

Klarer ikke å slutte! Men alle koppene utenom den første på morgenen er koffeinfri da;)

Drikker en del cortado. Kanskje jeg bør roe den ned. Drakk ikke kaffe ved sist svangerskap så visste ikke at det var "fyfy"

Jeg ble glad i kaffe mot slutten av forrige permisjon, og nå har det blitt fast rutine på jobb. Holder meg til anbefalingen om å begrense det til to kopper per dag :)

Nei, eg drikke ikkje verken kaffi,cola eller energidrikk av nåke slag :) va heilt nazi på sånt sist eg va gravid,men eg tenke at eg tar meg nok sikkert eit glas cola eller kaffi ein gong .. :)

Hmm noe jeg ikke har fått med meg? Skal man ikke drikke kaffe? Jeg elsker kaffe :) så drikker litt i løpet av en dag :)

Blir en kopp i løpet av arbeidsdagen. Men det holder med det :-)

Drikker ganske mye kaffe til vanlig, men nå har jeg ikke lyst på det i det hele tatt :nailbiting: litt vanskelige dager i starten uten kaffe, men tror det kommer til å gå greit etter hvert :D

Begynte å drikke kaffe for 1,5 år siden, så de to første svangerskapene trengte jeg ikke tenke på det. Men nå drikker jeg kaffe på jobb hver dag. Prøver å holde meg til 1-2 kopper. Men er så trøtt om dagen, så kunne sikkert drukket myyye mer.. Drikker aldri hjemme lenger, men kanskje en kopp når vi er på besøk. Det er heldigvis ikke det som frister mest om dagen Det er mest pga at jeg er trøtt.

Tenker å kutte ut kaffe nå i starten ihvertfall, men har foreløpig drukket en halv kopp til dagen ca.. Leste ett sted at det ikke er koffeinen, men et annet stoff i kaffe som ikke er bra når man er gravid, så da hjelper det ikke med koffeinfritt heller.. Noen andre som har hørt det?

Back
Topp