Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Nå når dere er gravide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir å ta morgenkaffi på jobb. Men tenker max 2 kopper pr dag ;-)Jeg ble glad i kaffe mot slutten av forrige permisjon, og nå har det blitt fast rutine på jobb. Holder meg til anbefalingen om å begrense det til to kopper per dag![]()
Bør ikke drikke mer enn 2-3 koppar per dag...Hmm noe jeg ikke har fått med meg? Skal man ikke drikke kaffe? Jeg elsker kaffeså drikker litt i løpet av en dag
![]()
Bør ikke drikke mer enn 2-3 koppar per dag...
1 kopp morgen og 1 kopp lunsj? ;-)Det viste jeg ikkeelsker kaffe, tror veldig mange på jobben kommer til å merke det vis jeg bare slutter sånn brått
får gå å nippe til 1 kopp å snike meg å byte ut innhold av og til
![]()
http://forskning.no/forebyggende-he.../2013/02/gravide-bor-drikke-sa-lite-kaffe-somTenker å kutte ut kaffe nå i starten ihvertfall, men har foreløpig drukket en halv kopp til dagen ca.. Leste ett sted at det ikke er koffeinen, men et annet stoff i kaffe som ikke er bra når man er gravid, så da hjelper det ikke med koffeinfritt heller.. Noen andre som har hørt det?