Drikke?

Vann, melk og pepsi max.. Ikke så sunt med sistnevnte, men det er redningen når jeg er kvalm og sliten. Ikke så mye kaffe lenger.

Fun light med appelsinsmak :D drikker også kaffe (Max 2 kopper, deretter koffeinfri). Pepsi Max istedenfor kaffe de dagene formen ikke er helt på topp :)

Ferskpresset appelsinjuice... biola... litt melk.. litt vann... litt Solo og litt cola .. ;) prøver å ta minst av det siste..men noen ganger er det bare det som funker :P

Vann og litt melk med frokosten. .. alt annet gjør meg litt uggen (for. Eks. Kaffe, te, kakao, brus og så drikker jeg ikke noe med kunstig søtning )

Er livredd for koffein inntaket, så har gjort tiltak og kuttet ut det jeg drikker mest av ellers: kaffe, te og Pepsi Max. Prøver å drikke mye vann, også blir det litt saft og brus innimellom - fått litt dollar på moselle light

Nespresso har koffeinfri og nescafe, og noen vanlige traktkaffe...

Jeg trekker tilbake det jeg sa, for nå den siste uka ca så har ikke brus vært noe godt i det hele tatt! :o
Nå sverger jeg til kun vann (drakk sukkerfri iste i går da, og det var godt!) :)

Jeg trekker tilbake det jeg sa, for nå den siste uka ca så har ikke brus vært noe godt i det hele tatt! :o
Nå sverger jeg til kun vann (drakk sukkerfri iste i går da, og det var godt!) :)
Flink du er! Jeg har ikke vært like flink i helga! :( Eller i dag... Men har fylt opp noen flasker med kaldt vann i kjøleskapet nå! :)

Drikker litt blåbærsaft i tillegg til vann.

Jeg drikker mye hjemmelaget juice med saft og grønnsaker. Ellers har jeg kjøpt en kjempegod iste som ser ut som vanlige teposer :)

Strever veldig med væskeinntaket her. Vanligvis drikker jeg rikelig med vann, men nå byr deg meg rett og slett i mot. Av og til får jeg ned et glass, men da blir jeg kvalm etterpå. Nå får jeg ned biola zero med bringebær og granateple, utvanna eplejuice med isbiter, av og til appelsinjuice, ZERoh! med sitron og lime (må ha mye isbiter) og vann med mye lime, litt 7-up og mye isbiter. Noen dager i uke 6 gikk det også an med smoothie.

Vanligvis inntar jeg aldri kaloriholdige drikker, så det går litt ut over fasongen det her, desverre :p

Det går mye i vann, litt pepsi max - men det har jeg planer om å redusere til et minimum. Litt fun light. En kopp kaffe om morgenen, samt et par kopper koffeinfri kaffe utover dagen. (Jeg har neskaffe sin pulver nå, men de selger også koffeinfrie kaffebønner på kaffebutikker) Og det blir nok mer te fremover. Husker fra sist jeg var gravid, at Pukka-te ikke var så lurt (min favoritt!! :sad015) så får finne meg en ny favoritt.. Håper ikke jeg mister lysten på vann, for jeg elsker vann! :)

Har forresten en sånn sodastreamer, så har planer om å bruke den litt mer når jeg kutter ut pepsi max'en. Det er liksom litt mer kos når det blir bobler i vannet... ;)

Har forresten en sånn sodastreamer, så har planer om å bruke den litt mer når jeg kutter ut pepsi max'en. Det er liksom litt mer kos når det blir bobler i vannet... ;)

Enig med deg i det vanligvis, men nå er det udigg med bobler blitt! Og jeg ELSKER brus altså! Gir meg ende over ;)

Flink du er! Jeg har ikke vært like flink i helga! :( Eller i dag... Men har fylt opp noen flasker med kaldt vann i kjøleskapet nå! :)
Tja, flink og flink.. Drakk Pepsi Max og kasta opp fordi jeg ikke likte smaken... :p så kroppen ordna like greit opp det sjøl! :p
(Mannen superhappy, for da kan vi spare en del kroner på mitt plutselige bruskutt :p )

Flink du også da!! :) så smart å fylle opp i kjøleskapet med vann!

Back
Topp