Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fun light med appelsinsmakdrikker også kaffe (Max 2 kopper, deretter koffeinfri). Pepsi Max istedenfor kaffe de dagene formen ikke er helt på topp
![]()
Åh! Det trenger psyken min ogsåHvor får man kjøpt koffein fri kaffe? Smaker det like godt som vanlig?![]()
Fun light med appelsinsmakdrikker også kaffe (Max 2 kopper, deretter koffeinfri). Pepsi Max istedenfor kaffe de dagene formen ikke er helt på topp
![]()
Hvor får man kjøpt koffein fri kaffe? Smaker det like godt som vanlig?![]()
Åh! Det trenger psyken min også![]()
Flink du er! Jeg har ikke vært like flink i helga!Jeg trekker tilbake det jeg sa, for nå den siste uka ca så har ikke brus vært noe godt i det hele tatt!![]()
Nå sverger jeg til kun vann (drakk sukkerfri iste i går da, og det var godt!)![]()
) så får finne meg en ny favoritt.. Håper ikke jeg mister lysten på vann, for jeg elsker vann! Har forresten en sånn sodastreamer, så har planer om å bruke den litt mer når jeg kutter ut pepsi max'en. Det er liksom litt mer kos når det blir bobler i vannet...![]()
Tja, flink og flink.. Drakk Pepsi Max og kasta opp fordi jeg ikke likte smaken...Flink du er! Jeg har ikke vært like flink i helga!Eller i dag... Men har fylt opp noen flasker med kaldt vann i kjøleskapet nå!
![]()