Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snuppis*
Det gikk vel egentlig seg bare til.. I begynnelsen ville hun alltid smake av mitt glass og da hjalp jeg henne. Etterhvert viste jeg henne ved å holde hendene hennes rundt koppen og tok den opp mot munnen. Det ble masse søl i begynnelsen, men nå klarer hun det supert på egenhånd.
ORIGINAL: Sharon
Men da ville jeg bare sendt med litt ekstra skift og latt dem prøve litt i barnehagen også.
Utrolig hvor fort de lærer der.
ORIGINAL: *Linn*
Men da ville jeg bare sendt med litt ekstra skift og latt dem prøve litt i barnehagen også.
har fire skifter i barnehagen [:)] og de prøver der også. er en uke siden han begynte i barnehagen, så han får det vel til når han ser andre unger drikke.
har fire skifter i barnehagen [:)] og de prøver der også. er en uke siden han begynte i barnehagen, så han får det vel til når han ser andre unger drikke.
Det er bra[:D]
Utrolig hva som kan skje i en barnehage.
Mini drikker ikke av kopp enda, han setter den under leppa , så alt går i fanget.
Han skjønner ikke at han ikke skal gape. Så blir en stor slurk og resten havner på klærne... Bruker tutkopp, men i barnehagen var det visst bare han som brukte det [8|]
Får vel bare fortsette å prøve. Vet jo at han klarer det tilslutt, men..