Drar på ekstra-UL nå

Så godt å høre at det er liv!! Følgt med deg i noen år nå

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13
 
Heier på dere :) Du må bare ligge rett ut så mye du kan fram til uke 28, så det blir minimal belastning overalt :)
Også må de jo virkelig vurdere om du skal ta så mye blodfortynnende....detta må jo bare gå bra!!
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Så bra å høre det fortsatt er liv til tross for blødningene..
 
åå.. :/ Veldig synd med blødningen og smertene men veeeldig godt å høre at hjertet til fighteren slår! <3
Bare ta det rolig nå!! Hvis det er en "mensen" så må det vel slutte snart? Joda, det krysser vi for!!!

Er stadig innom og ser etter oppdateringer fra deg og jeg må bare mase på deg om jeg syns det går for lang tid mellom hver gang! hihi..
 
Krysser fingrene for at blødningene gir seg, og at alt går fint resten!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Masse,masse lykke til videre :)
 
Åssen går det med deg?

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med deg? <3
 
Håper alt er bra <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg krysser fingrene, og håper på oppdatering <3 håper alt er bra


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det går fremdeles bra! Blør fremdeles, det ser ikke ut til å stoppe. Men i går var jeg på ny UL og alt ser bra ut med babyen, h*n vokser og trives! Nå stemmer målene nøyaktig med hvor langt jeg har kommet.
Gynekologen sier at jeg kanskje må regne med å fortsette å blø, og at de ikke kan gi meg noen garantier, at vi bare må se det an dag for dag. Så la hun til en kommentar (som jeg for øvrig velger å ignorere): "Men det er kanskje lurt å ikke knytte seg for mye følelsesmessig!" Ehh...too late!

Dagens bilde ble ikke så bra, men det viser i hvert fall at størrelsen er perfekt:

11uker4dager11mars2014_zpsd1cc4c33.jpg
 
Så bra at den lille vokser å alt ser bra ut :) det var da vel en unødvendig kommentar.. Krysser alt jeg har for deg :)


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Å chuma, har tenkt så mye på deg. Sniker enda på september for å se hvordan det går :) teit kommentar fra jordmor, følelsene er der fra positiv test. Krysser fingrene for dere framover :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så fantastisk at lille vokser som den skal <3 unødvendig kommentar fra gyn, du gjør rett i å overse den. Kunne virkelig spart seg for den altså. Krysser alt som krysses kan for dere fremover :) når skal du på neste kontroll? :)
 
Så godt å håpe at alt er bra! Håper virkelig det fortsetter slik!!! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp